کد خبر: 47920
تاریخ انتشار: سه شنبه, 16 آبان 1402 - 09:46

داخلی

»

کتاب

رمان «کیلمِنی بانوی باغ» منتشر شد

منبع : انتشارات قدیانی
رمان «کیلمِنی بانوی باغ»  اثر ال. ام. مونتگمری با ترجمه‌ی فاطمه یگانه در نوبت اول چاپ منتشر شد.
رمان «کیلمِنی بانوی باغ» منتشر شد

به گزارش لیزنا، اریک مارشال که اخیراً از دانشگاه فارغ التحصیل شده است، دنیا را زیر پای خود دارد. او خوش تیپ، محبوب، ثروتمند و در کمال تعجب مجرد است. که مجردی زندگی می کند، و هرگز به مسائل عاشقانه فکر نکرده است. وقتی یکی از دوستان قدیمی مدرسه از اریک می‌خواهد که در جزیره پرنس ادوارد در حالی که از یک بیماری بهبود می‌یابد، به جای او تدریس کند، اریک فکر می‌کند چرا که نه؟

اریک در جریان آسان زندگی جزیره ای قرار می‌گیرد و هنوز به عاشقانه فکر نمی کند، اما می خواهد آن را در مکانی غیرمنتظره پیدا کند…

کیلمنی گوردون شیرین و باهوش و زیباست، از هر نظر بی نقص است جز یکی: او نمی تواند صحبت کند. او تمام زندگی خود را به دلیل ناتوانی و رسوایی مربوط به تولدش در پناه خود نگه داشته است. او زندگی‌اش را برای کمک به عمه و عمویش در مزرعه و نواختن ویولن در مکان خلوت مورد علاقه‌اش اختصاص می‌دهد. هنگامی که اریک به باغ مخفی او برخورد می کند، دنیایی کاملاً جدید را با خود به ارمغان می آورد و دوستی که هم او را می ترساند و هم او را به وجد می آورد. همانطور که روزهای تابستان طولانی تر می شود و دوستی آنها شکوفاتر می شود، کیلمنی شیرین و بی صدا، با اشتیاق گرمش و موسیقی دلهره آورش، موفق می شود کاری را انجام دهد که نه همکاران کالج کوئینزلی و نه دختران روستای لیندسی قادر به انجام آن نبوده اند .

اما کیلمنی می داند که اریک به زودی باید به زندگی خود در سرزمین اصلی بازگردد، دنیایی از جلسات کاری و مهمانی ها و افراد متعصب - دنیایی که در آن او را عقب نگه می دارد و هرگز در آن جا نمی شود. هیچ کدام از اینها برای اریک مهم نیست. ، اما چگونه می تواند او را وادار کند که بپذیرد که او تنها زنی است که دوستش خواهد داشت، در حالی که او متقاعد شده است که تنها راه دوست داشتن او این است که او را رها کند؟

رمان کیلمنی بانوی باغ از سوی نشر قدیانی در قطع رقعی با قیمت 60000 تومان دراختیار علاقمندان قرار گرفت.