کد خبر: 47938
تاریخ انتشار: شنبه, 20 آبان 1402 - 11:21

داخلی

»

کتاب

«خرسی کوچک با قلبی بزرگ» منتشر شد

منبع : انتشارات قدیانی
مجموعه‌ی 8 جلدی خرسی کوچک با قلبی بزرگ اثر دیوید ملینگ با ترجمه‌ی مهدی حجوانی در نوبت اول چاپ منتشر و روانه‌ی بازار کتاب شد.
«خرسی کوچک با قلبی بزرگ» منتشر شد

به گزارش لیزنا، داگلاس یک خرس قهوه‌ای جوان دوست‌داشتنی است که از خواب زمستانی بیدار می‌شود و نیاز به در آغوش گرفتن دارد. گاهی اوقات ما هم چنین احساسی داریم. بنابراین، داگلاس برای یافتن آغوشی به اطراف می‌رود و سعی می‌کند به انواع آغوش‌هایی که دوست دارد فکر کند. اما، وقتی داگلاس سعی می کند آغوشی پیدا کند، شیطنت های داگلاس بیشتر و بیشتر سرگرم کننده می شوند. در نهایت او برای یافتن نوع آغوشی که بیشتر دوست دارد کمک کوچکی دریافت می کند!

مجموعه‌ی «خرسولی» 8 داستان ازداگلاس خرسی است که قلبی بزرگ دارد. عاشق بغل گرم و نرم است و عاشق کیک عسلی! خرسولی پسرعموهای شیطون و بازیگوشی هم دارد که باید ماجرای جشن تولدش را بخوانیم تا با آنها آشنا شویم و اگر دلمان می‌خواهد با دوست‌های خرسولی دوست شویم. ماجرای مهمانی خانه‌ی خرگوش را می‌خوانیم و ماجرای مدرسه‌رفتنشان را. حتی می‌توانیم از خرسولی دستور پخت کیک را یاد بگیریم!

مجموعه‌ی خرسولی آن‌قدر داستان‌های سرگرم‌کننده و آموزنده  و تصاویر رنگی و جذابی دارد که قلب بزرگ هر بچه‌ی کوچکی را شاد می‌کند!‌

خرسی کوچک با قلبی بزرگ به صورت 8 جلد جداگانه از سوی نشر قدیانی با قیمت هر جلد 40 هزار تومان در قطع خشتی کوچک و به صورت مجموعه‌ای 8 جلدی با قیمت 150 هزار تومان  عرضه شده است.