کد خبر: 47943
تاریخ انتشار: شنبه, 20 آبان 1402 - 14:45

داخلی

»

کتاب

انتشار کتاب «بهتر زندگی کنیم»

منبع : انتشارات قدیانی
انتشارات قدیانی کتاب «بهتر زندگی کنیم» اثر لوری کراسنی براون، مارک براون و استیون کرنسکی با ترجمه‌ی ویدا لشگری در قطع خشتی کوچک را منتشر کرد.
انتشار کتاب «بهتر زندگی کنیم»

به گزارش لیزنا، کتاب «چگونه بهتر زندگی کنیم» مجموعه‌ای هفت جلدی می‌باشد که نکاتی آموزنده و کاربردی‌ای را در اختیار مخاطب کودک قرار می‌دهد.

متن و نقاشی های کتاب « بهتر زندگی کنیم» شیوه های گوناگون دوستی کودکان و کنار آمدن آنها با دیگران و نحوه ی یک زندگی خوب را نشان می دهند. شاید هر بچه ای چنین ارتباط ها و برخوردهایی را تجربه کند. والدین و مربیان می توانند با مرور متن و تصاویر کتاب نزد کودک، او را از پیش، برای چنین موقعیت هایی آماده کنند. در واقع محتوای کتاب، به موضوعات مختلف زندگی و مسائلی اشاره می‌کنند که کودکان به طور حتم با آن‌ها دست‌وپنجه نرم خواهند کرد؛ "لوری گراسنی براون" و همکارانش، با استفاده از گفتاری ساده و روان، شیوه‌های رویارویی با این مسائل و نحوه‌ی برخورد با آن‌ها را برای مخاطب کوچک خود توصیف می‌کنند. در نتیجه، گام‌به‌گام کودکان را برای رسیدن به شادی و دستیابی به احساس آرامش در زندگی، همراهی می‌نمایند.

این کتاب، به دلیل ارائه‌ی مباحثی گیرا و آموزنده، توسط وزارت آموزش و پرورش نیز مورد تایید قرار گرفته است. بنابراین مطالعه‌ی آن را به تمامی کودکان و به ویژه والدین مسئولیت‌پذیر و آینده‌نگر، توصیه می‌شود.