کد خبر: 48446
تاریخ انتشار: دوشنبه, 14 اسفند 1402 - 10:45

داخلی

»

کتاب

چهار جلد کتاب 90 کاردستی منتشر شد

منبع : انتشارات قدیانی
چهار جلد کتاب 90 کاردستی برای بهار، 90 کاردستی برای تابستان، 90 کاردستی برای پاییز و 90 کاردستی برای زمستان اثر آنیتا ون سان با ترجمه‌ی فرزاد رئیس دانا منتشر شد.
چهار جلد کتاب 90 کاردستی منتشر شد

به گزارش لیزنا، انتشارات قدیانی چهار جلد کتاب 90 کاردستی برای بهار، 90 کاردستی برای تابستان، 90 کاردستی برای پاییز و 90 کاردستی برای زمستان اثر آنیتا ون سان با ترجمه‌ی فرزاد رئیس دانا را منتشر کرد.

یکی از بهترین روش‌های پرورش خلاقیت کودکان، ساخت کاردستی است. شادترین لحظات کودکان زمانی است که حس می‌کنند کار مهمی انجام می‌دهند و این کار با توجه پدر و مادر همراه است. هنگامی‌که پدر و مادر در کنار کودک هستند و سعی می‌کنند با کمترین میزان محدودسازی از این همراهی لذت ببرند، کودک سرشار از اعتماد به نفس و احساس امنیت می‌شود.به کمک کاردستی عزت نفس و حس استقلال کودک تقویت می‌شود و یاد می‌گیرد تا چگونه از ابزارهای مختلف برای ساختن چیزهای جدید استفاده کند.

در هنگام درست کردن کاردستی، کودکان با استفاده از مواد و وسائل گوناگون با دنیای اطراف خود ارتباط برقرار کرده و فرصتی می‌یابند تا چیزهای جدیدی خلق کنند. آن‌ها با ساخت کاردستی و نمایش آن، تلاش خود را در معرض دید دیگران قرار می‌دهند و به این وسیله توجه دریافت می‌کنند.

این مجموعه شامل 360 روش ساخت کاردستی مناسب فصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان است که مهارت تصمیم گیری و حل مساله را در کودکان تقویت می‌کند. در این کتاب‌ها مواد و وسایل کاردستی برای کودکان و فوت و فن‌های اساسی در ساخت کاردستی‌ها جهت راهنمایی شرح داده شده است.

کتاب‌های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی مجموعه‌ی کاربردی روش‌های ساخت کاردستی برای کودکان را در چهار جلد مناسب با چهار فصل را اثر آنیتا ون سان با ترجمه‌ی فرزاد رئیس دانا در نوبت اول چاپ روانه‌ی بازار کتاب کرد.

برچسب ها :