کد خبر: 48555
تاریخ انتشار: سه شنبه, 28 فروردين 1403 - 10:38

داخلی

»

کتاب

۶۶هزار و ۷۸۰ کتاب به مراکز کانون پرورش فکری سراسر کشور ارسال شد

منبع : لیزنا
بیش از ۶۶هزار و ۷۸۰ جلد کتاب از سوی معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فروردین ۱۴۰۳ به مراکز فرهنگی هنری کانون در ۳۱ استان ارسال شد.
۶۶هزار و ۷۸۰ کتاب به مراکز کانون پرورش فکری سراسر کشور ارسال شد

به گزارش لیزنا، «شیرین بیان، مجموعه همیشه بهار، آرش کمانگیر، پاورقی جلد ۱ تا ۵ و تمشک‌های شیرین، جنگل پشت پنجره، خاطرات چهل تیکه، زال، ضحاک، قند و نبات، کتابم با سواد است، گردآفرید، من خیالم تخت است، هفت‌خوان رستم، بازی بازی نوازش، بهار از کوچ برگشت، پنج و ده دقیقه، در گلوی ساعت شنی، شیشه‌ی عطر خدا، کسی ساز باران نمی‌زد» همه از انتشارات کانون در مراکز فرهنگی هنری کانون تقسیم شده است.

همچنین درس‌نامه فهم زبان قرآن (جلد اول و دوم) از انتشارات گنج معرفت، قصه‌های قشنگ قدیمی (۶ قصه از گلستان سعدی)، همراه با معصومین (۱۰ قصه از امام رضا) و همراه با معصومین (۱۰ قصه از امام سجاد) همگی از انتشارات قدیانی و لینالونا، یاد یار و دیار (خاطرات تلخ و شیرین جابربن‌عبدا... انصاری) هر دو از انتشارات دفتر نشر فرهنگ اسلامی از جمله کتاب‌هایی است که در مراکز فرهنگی هنری کانون تقسیم شده است.

یادآوری می‌شود سال ۱۴۰۲ نیز کانون بیش از ۳میلیون جلد کتاب از انتشارات خود و سایر ناشران کودک به تمامی مراکز فرهنگی هنری در استان‌ها ارسال کرد و این روند به صورت پی‌درپی دنبال خواهد شد.