کد خبر: 42263
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 20 شهریور 1399 - 12:04

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

رساله نرگس اورعی به عنوان اثر برتر دومین جشنواره علامه جعفری

منبع : لیزنا
رساله نرگس اورعی دانش­ آموخته دکتری علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان اثر برتر جشنواره تألیفات علمی برتر علوم انسانی اسلامی علامه جعفری شناخته شد.
رساله نرگس اورعی به عنوان اثر برتر دومین جشنواره علامه جعفری

به گزارش لیزنا، رساله دکتر نرگس اورعی دانش آموخته دکتری علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه فردوسی مشهد با عنوان «طراحی و تبیین مدل فرآیند هوشمندی رقابتی در دانشگاه­های دولتی تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری »  به عنوان اثر برتر دومین جشنواره تالیفات علمی برتر علوم انسانی اسلامی علامه جعفری در بخش الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت معرفی شد و موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس ویژه جشنواره شد.

دکتر اعظم صنعت جو دانشیار دانشگاه فردوسی مشهد استاد راهنما و دکتر محمد رضا آهنچیان استاد تمام دانشگاه فردوسی مشهد استاد مشاور این رساله بودند و در بهمن ماه 1398 با کسب نمره بیست و درجه عالی دفاع  شد. از جمله دستاوردهای این رساله مقالات بیشماری است که در نشریات ملی و بین المللی معتبر به چاپ رسیده و یا در مرحله انتشار است.

این جشنواره در مرداد ماه 1399 در بخش های گوناگون از جمله مقاله، کتاب، پایان نامه و رساله و همچنین طرح های پژوهشی در تمام مقاطع تحصیلی دانشگاهی و حوزوی برگزار شد.