کد خبر: 42308
تاریخ انتشار: شنبه, 29 شهریور 1399 - 08:07

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

برگزاری کارگاه های آموزش آنلاین در سامانه آموزش انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران

منبع : لیزنا
دکتر میترا صمیعی عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبائی و مسئول کمیته آموزش و عضو هیئت مدیره انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران از برگزاری کارگاه های آموزش آنلاین در سامانه آموزش انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران خبر داد .
برگزاری کارگاه های آموزش آنلاین در سامانه آموزش انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران

به گزارش لیزنا، دکتر میترا صمیعی با اعلام این خبر افزود: کمیته آموزش انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی قصد دارد در شش ماهه دوم سال ۱۳۹۹ مجموعه کارگاه های آموزشی در زمینه های مختلف روش شناسی تحقیق ، نرم افزارهای آماری ، مباحث کاربردی علم اطلاعات و دانش شناسی نظیر علم سنجی ، سازماندهی اطلاعات و دانش و… برگزار کند.  این کمیته همزمان با شیوع کرونا و دوران قرنطینه ، برنامه های زنده اینستاگرامی با عنوان قطب نمای آموزش ، را برنامه ریزی کرد که خوشبختانه با استقبال بسیاری از اساتید دانشگاهی و دانشجویان و متخصصان علوم اطلاعات روبرو شد.

وی افزود: برنامه های قطب نمای آموزش نقشه راه برای تدوین صحیح پروپوزال ها و پایان نامه های دانشگاهی را در اختیار مخاطبان قرار می دهد و به بحث و تبادل نظر تعاملی در مباحث ارائه شده می پردازد.

عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبائی  گفت: در کنار این برنامه های زنده آموزشی ، کمیته آموزش برای تکمیل آموزش نکات ارائه شده در برنامه های زنده آموزشی،و نیز ارتقای دانش کاربردی و حرفه ای متخصصان علوم اطلاعات و دانشجویان قصد دارد کارگاه های آموزشی آنلاین برگزار کند . به منظور تامین هزینه های زیرساخت های نرم افزاری سامانه آموزش مبلغ بسیار ناچیزی هم به منظور کمک به انجمن از شرکت کنندگان دریافت خواهد شد. کمیته آموزش تلاش کرده است که از بهترین مدرسان دانشگاهی و متخصصان برای تدریس در این کارگاه ها دعوت کند.

وی در پایان گفت: از تمامی اساتید دانشگاه ها ، دانشجویان ، متخصصان علوم اطلاعات دعوت می شود که در این کارگاه های تخصصی حضور فعال داشته باشند . در اینجا لازم می دانم از همکاران محترم کمیته روابط عمومی و وب سایت انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران سپاسگزاری نمایم.