کد خبر: 42561
تاریخ انتشار: دوشنبه, 12 آبان 1399 - 14:45

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

اضافه شدن چهارماه حق عضویت اعضای کتابخانه ملی ایران به صورت رایگان

منبع : روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران
مدیرکل اطلاع رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از تمدید چهارماهه رایگان کارت های عضویت برای اعضای کتابخانه ملی ایران خبر داد و گفت: به مدت اعتبار کارت عضویت اعضایی که از اسفند 98 تا تیرماه 99 عضو کتابخانه بوده اند، چهارماه به صورت رایگان اضافه می شود.
اضافه شدن چهارماه حق عضویت اعضای کتابخانه ملی ایران به صورت رایگان

به گزارش لیزنا، رضا شهرابی مدیرکل اطلاع رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در توضیح این خبر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال گذشته و تعطیلی تالارهای کتابخانه ملی ایران در ماه های ابتدایی سالجاری به منظور حفظ حقوق معنوی اعضای کتابخانه ملی ایران، به مدت اعتبار کارت عضویت اعضایی که از اسفند 98 تا تیرماه 99 عضو کتابخانه بوده اند، چهارماه به صورت رایگان اضافه می شود.

وی افزود: برهمین اساس اعضا همچنان از این شرایط برخوردار هستند و هریک از اعضای کتابخانه ملی ایران می توانند با مراجعه حضوری به بخش عضویت، ضمن برخورداری از تمدید چهارماهه رایگان، نسبت به تمدید کارت عضویت خود اقدام کنند. 

شهرابی درباره مبالغ حق عضویت کتابخانه ملی ایران یادآور شد: حق عضویت سالانه برای اعضای عادی برابر با 40هزار تومان است و 6ماهه برابر با 35 هزار تومان، سه ماهه برابر با 30هزار تومان و موقت یک ماهه برابر با 25 هزار تومان است و حق عضویت برای گروه های پژوهشی به صورت سه ساله برابر با 70هزار تومان است. 

مدیرکل اطلاع رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران اظهار داشت: كارت عضویت سازمان اسناد و كتابخانه ملی ایران با توجه به مدرك تحصیلی و شرایط ذكر شده در آئین نامه عضویت با سطوح ۱ تا 3 مشخص و صادر می شود.