کد خبر: 42568
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 14 آبان 1399 - 14:20

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور

منبع : روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران
مراسم تودیع و معارفه مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور با حضور اشرف بروجردی رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار شد.
برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور

به گزارش لیزنا، مراسم تودیع و معارفه مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور با حضور اشرف بروجردی و با رعایت پروتکل های بهداشتی در استان همدان برگزار شد و رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی بر نگهداری اسناد و تلاش برای حفظ گنجینه های ملی در نقاط مختلف ایران تاکید کرد.

وی با تبریک میلاد پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت: نگهداری و حفاظت از داشته های ملی ایران در سرنوشت و آینده این سرزمین تاثیرگذار است و این مهم با تلاش و فعالیت افراد با انگیزه و پر تلاش در این عرصه میسر است و به عنوان ارزش از آن یاد می شود.

بروجردی ادامه داد: مناطق غرب کشور در طول تاریخ با اهمیت  بوده است و همین موضوع موجب شد تا اسناد فراوانی در این مناطق وجود داشته باشد و این اسناد پشتوانه و ذخیره ای برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محسوب می شود.

وی افزود: از تلاش ها و زحمات علیرضا تکلو به عنوان مدیر سابق مرکز اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب قدردانی می کنم. او با درایت و مدیریت خود توانست بر فعالیت مناسب و بهینه مدیران اثرگذار باشد.

بروجردی همچنین با اشاره به معارفه میثاق گودرزی به عنوان مدیر جدید مرکز اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب گفت: خانم گودرزی از مدیرانی است که در مدت کوتاه تصدی خود در مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان قزوین موفق به ایجاد تغییر و تحول در این حوزه شد.

وی ادامه داد: استان همدان همواره به عنوان استانی پربار مطرح بوده است و در این ارتباط می توان به حضور دانشمندانی چون این سینا در این خطه اشاره کرد.

بروجردی با اشاره به رسالت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران اشاره کرد و گفت: یکی از رسالت های این سازمان در تمام نقاط کشور، حفظ و نگهداری اسناد برای ماندگار کردن واقعیت های تاریخی است. افرادی هم که در این حوزه فعالیت می کنند باعث می شود حقیقت ها بیان و آشکار شوند و برای آیندگان ماندگار بماند.

مظفر پاسدار شیرازی معاون توسعه مدیریت و منابع در ادامه گفت:  تلاش های صورت گرفته در  مرکز اسناد و کتابخانه ملی ایران در منطقه غرب کشور به واسطه مدیریت افراد پرتلاش و با انگیزه انعکاس پیدا کرده است به طوری که مجموعه مدیریت منطقه غرب کشور جزو منطقه های توانمند به شمار می رود و مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان قزوین نیز به واسطه مدیریت خانم گودرزی متحول شده است.

پاسدار شیرازی در پایان از برگزاری آزمون استخدامی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران خبر داد و گفت: سازمان اداره استخدامی کشور پس از گذشت 15 سال مجوز برگزاری آزمون استخدامی را صادر کرده است و اکنون در تلاش هستیم این مجوز را به تایید سازمان برنامه و بودجه کشور برسانیم.