کد خبر: 42736
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 05 آذر 1399 - 12:12

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

جزئیات برپایی «جشنواره ملی پژوهش و فناوری» اعلام شد

منبع : روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران
دبیرعلمی یازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی از برپایی نشست‌های علمی و تخصصی با موضوعات مختلف خبر داد و تاکید کرد مهلت ارسال آثار به این جشنواره 30 آذر خواهد بود و تمدید نخواهد شد.
جزئیات برپایی «جشنواره ملی پژوهش و فناوری» اعلام شد

به گزارش لیزنا، نرگس نشاط دبیر علمی یازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی با اعلام این خبر درباره چگونگی برپایی این جشنواره گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا یازدهمین دوره از جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی به شکل غیرحضوری برگزار خواهد شد.

عضو هیات علمی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران ادامه داد: همچنین قرار است به منظور بهره‌مندی بیشتر از جشنواره امسال چهار نشست علمی و تخصصی به صورت مجازی برگزار شود. در همین ارتباط جلسه‌ای با اعضای  شورای سیاستگذاری و همچنین  اعضای کمیته علمی جشنواره در مورد پیام جشنواره، چگونگی برگزاری نشست‌ها یا نحوه همکاری با اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها برگزار شد و مقرر شد از هفته پایانی آذرماه همزمان با آغاز هفته پژوهش نشست‌ها برگزار شود.

نشاط اظهار داشت: یازدهمین جشنواره پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی با پیام «آینده روشن با پژوهش اثر بخش»  درتاریخ 24 دیماه  برگزار می‌شود و اسامی برگزیدگان اعلام و از آنها تقدیر خواهد شد. مطابق فراخوان اعلام شده متقاضیان حضور در جشنواره پژوهشی می‌توانند تا 30 آذر ماه آثار خود را ارسال کنند.

دبیرعلمی یازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی تاکید کرد: مهلت ارسال آثار تمدید نخواهد شد و پژوهشگران متقاضی برای حضور در این دوره از جشنواره پژوهشی می توانند  آثار خود را به آدرس: http://www.nlai.ir/research-festival ارسال کنند و از طریق «فرم‌های ثبت اثر» آثار خود را بارگذاری کنند.

وی یادآور شد: این دوره از جشنواره پژوهش همانند سال گذشته در حوزه‌های موضوعی، علم اطلاعات و دانش‌شناسی، علوم آرشیوی و سندپژوهی، ایرانشناسی و اسلام‌شناسی، نسخه‌پژوهی و تاریخ شفاهی برگزار خواهد شد و آثار یازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی باید در بازه زمانی مهر 1398 تا مهرماه 1399 در قالب‌های طرح پژوهشی، کتاب تألیف، تصنیف و تاریخ شفاهی، پایان‌نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری و ایده‌ها و تولیدات فناورانه تولید و به پایان رسیده باشد.