کد خبر: 42923
تاریخ انتشار: شنبه, 06 دی 1399 - 11:49

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

ثبت نام در کارگاه آموزشی معیارهای انتخاب کتاب مناسب برای کودکان

منبع : لیزنا
انجمن کتابداری منطقه جنوب کشور امکان شرکت در کارگاه آموزشی (آفلاین/کارگاه ضبط شده) معیارهای انتخاب کتاب مناسب برای کودکان و دریافت فایل ضبط شده این کارگاه را فراهم کرده است.
ثبت نام در کارگاه آموزشی معیارهای انتخاب کتاب مناسب برای کودکان

به گزارش لیزنا، زهرا شاه نظرنژاد،  مسئول روابط عمومی انجمن کتابداری جنوب کشور با اعلام این خبر افزود: کارگاه آموزشی (مجازی)  معیارهای  انتخاب کتاب مناسب برای کودکان توسط انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران - شاخه منطقه جنوب کشور با همکاری انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران و انجمن علمی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شیراز با تدریس راضیه احمدی، مدرس دانشکده فنی و حرفه ای الزهرای شیراز و مربی ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

وی افزود:‌شایان ذکر است که انجمن کتابداری منطقه جنوب کشور جهت آندسته از عزیزانی که موفق به شرکت در این کارگاه آموزشی نشده اند، این امکان را فراهم کرده که به صورت آفلاین (کلاس ضبط شده) مجدد در این کارگاه شرکت و فایل ضبط شده را دریافت کنند.

علاقه مندان برای ثبت نام می توانند تا ساعت ۲۴ پنج شنبه ۱۱ دیماه ۱۳۹۹ به سایت انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران-شاخه منطقه جنوب کشور به نشانی ilisasrb.ir (منوی اصلی-ثبت نام در کارگاه مربوطه) مراجعه و اقدام به ثبت نام کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره (09171191730/ زهرا شاه نظرنژاد - مسئول روابط عمومی انجمن) تماس بگیرند.