کد خبر: 43907
تاریخ انتشار: سه شنبه, 25 خرداد 1400 - 10:27

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

باشگاه‌ مدیریت ارتباطات یونسکو – ایران تاسیس شد

منبع : روابط‌عمومی باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو- ایران
«باشگاه‌ مدیریت ارتباطات یونسکو – ایران» با هدف نشر، توسعه و ترویج دانش «مدیریت ارتباطات» و با انگیزه ارتقای سطح دانش و بینش عمومی حوزه ارتباطات تاسیس شد.
باشگاه‌ مدیریت ارتباطات یونسکو – ایران تاسیس شد

به گزارش لیزنا، باشگاه‌های یونسکو نهادهایی مردمی در سراسر جهان هستند که با تکیه بر تجارب، مهارت‌ها و چشم‌انداز خاص هر جامعه، در راه صلح و تعامل میان جوامع انسانی فعالیت می‌کنند.

این باشگاه‌ها از گروه‌هایی از افراد داوطلب از هر سن، حرفه و موقعیت اجتماعی تشکیل می‌شوند که باوری مشترک و محکم به آرمان‌های یونسکو دارند.

بر همین اساس «باشگاه‌ مدیریت ارتباطات یونسکو – ایران» با انگیزه ارتقای سطح دانش و بینش عمومی و اعتلای آموزش، علم و اشاعه مبانی اصیل ایرانی و اسلامی بر اساس اهداف مطروحه فرهنگی در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و چارچوب‌های «کمیسیون ملی یونسکو – ایران» با التزام به رعایت مقررات موضوعه کشوری و ضوابط حاکم بر تأسیس باشگاه‌های یونسکو و بر طبق مشخصات و شرایط پیش‌بینی شده در این اساسنامه باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو - ایران تشکیل شده است.

هدف از تشکیل این باشگاه که سیدغلامرضا کاظمی‌دینان رئیس‌‌کل و امیرعباس تقی‌پور به سمت دبیرکل آن منصوب شده‌اند، نشر، توسعه و ترویج دانش «مدیریت ارتباطات»، معرفی آخرین دستاوردها و تبادل تجارب موفق در حوزه «مدیریت ارتباطات»، هم‌افزایی و توسعه تعامل حرفه‌ای با انجمن‌ها، موسسات، نخبگان و فعالان حوزه «مدیریت ارتباطات»، برقراری تعامل مناسب میان فعالان حوزه «مدیریت ارتباطات» با مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی است.

همچنین موضوع اصلی فعالیت «باشگاه‌ مدیریت ارتباطات یونسکو – ایران» براساس آخرین تعاریفی که از «مدیریت ارتباطات» در محافل دانشگاهی و علمی انجام شده است، متناسب با اهداف تعریف شده، در حوزه رسانه، روابط‌عمومی، تبلیغات، بازاریابی و جامعه اطلاعاتی خواهد بود.

اعضای هیأت موسس این باشگاه را سیدغلامرضا کاظمی‌دینان، امیرعباس تقی‌پور، ابراهیم کاظم‌پور اقدم، مجتبی نظری، منصور ساعی و مجید محمدخانی غیاثوند و همچنین اعضای هیأت رئیسه را سیدغلامرضا کاظمی‌دینان، امیرعباس تقی‌پور، مجید محمدخانی غیاثوند، مجتبی نظری و منصور ساعی تشکیل می‌دهند.