کد خبر: 43936
تاریخ انتشار: سه شنبه, 01 تیر 1400 - 07:44

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

ثبت نام در سی و پنجمین جشنواره بین المللی خوارزمی آغاز شد

منبع : لیزنا
ثبت‌نام سی و پنجمین جشنواره بین المللی خوارزمی و بیست و سومین جشنواره جوان خوارزمی آغاز شد.
ثبت نام در سی و پنجمین جشنواره بین المللی خوارزمی آغاز شد

به گزارش لیزنا، دبیرخانه جشنواره بین‌المللی خوارزمی اعلام کرد: ثبت‌نام و ارایه طرح در در سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی آغاز شده است و مهلت ثبت نام تا پایان شهریور ماه سال جاری است. طرح‌های قابل پذیرش می‌بایست در هفده گروه تخصصی شامل فناوری‌های شیمیایی، مکانیک، برق و کامپیوتر، هنر، معماری و شهرسازی، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پایه، عمران، مهندسی صنایع و مدیریت فناوری، مواد، متالورژی و انرژی‌های نو، زیست فناوری و علوم پایه پزشکی، محیط زیست، فناوری‌نانو، هوافضا، مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات، مکاترونیک و صنایع دفاعی در پنج محور پژوهشی و فناوری شامل پژوهش‌های بنیادی، پژوهش‌های کاربردی، طرح‌های توسعه‌ای، ابتکار و نوآوری به جشنواره بین‌المللی خوارزمی ارایه شود. از برگزیدگان دوره­ های قبل که موفق به تولید محصول در مقیاس صنعتی شده اند دعوت می­شود برای ثبت نام و دریافت پرسشنامه با دبیرخانه تماس بگیرند.

علاقه مندان می‌توانند برای اطلاع از گرایش‌ها و شرایط شرکت در این جشنواره به پایگاه اطلاع رسانی www.khwarizmi.ir مراجعه و در قسمت سامانه‌ جامع جشنواره بین‌المللی خوارزمی نسبت به ثبت‌نام، ارایه مشخصات فردی و مستندات طرح اقدام و شناسه کاربری و کلمه عبور خود را تعریف کنند.

 بیست و سومین دوره جشنواره جوان خوارزمی

همچنین ثبت‌نام و ارایه طرح در بیست و سومین جشنواره جوان خوارزمی تا پایان تیرماه سال جاری اعلام شد.

در این دوره از جشنواره جوان خوارزمی طرح‌های ارسالی در۱۶ گروه تخصصی،  گروه تخصصی شامل فناوری‌های شیمیایی، مکانیک، برق و کامپیوتر، هنر، معماری و شهرسازی، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پایه، عمران، مهندسی صنایع و مدیریت فناوری، مواد، متالورژی و انرژی‌های نو و زیست فناوری و علوم پایه پزشکی، محیط زیست، فناوری‌نانو، هوافضا، مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات و مکاترونیک و همچنین در پنج محور پژوهشی و فناوری شامل طرح‌ها و پژوهش‌های بنیادی، طرح‌ها و پژوهش‌های کاربردی، طرح‌های توسعه‌ای، اختراع و نوآوری مورد ارزیابی و داوری قرار می‌گیرند.

متقاضیان شرکت در بیست و سومین جشنواره جوان خوارزمی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره خوارزمی www.khwarizmi.ir و پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره جوان خوارزمی  http://www.irost.org/young در قسمت سامانه جامع جشنواره‌های خوارزمی نسبت به ثبت‌نام و ارایه مشخصات فردی اقدام کنند.

i35b.jpg

y23b.jpg