کد خبر: 44105
تاریخ انتشار: سه شنبه, 29 تیر 1400 - 19:01

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

شایسته تقدیر دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فارابی از گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی شناخته شد

منبع : لیزنا
رسالۀ زهرا ناصری در دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فارابی به عنوان  اثر شایستۀ تقدیر انتخاب شد.
شایسته تقدیر دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فارابی از گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی شناخته شد

به گزارش لیزنا، در گروه فناوری اطلاعات، اطلاع‌رسانی و کتابداری در سطح بزرگسال، رساله دکتر زهرا ناصری با عنوان «طراحی و تبیین مدل اثربخشی بازاریابی محتوایی در صنعت نشر ایران» به عنوان شایسته تقدیر شناخته شد.

مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فارابی، ویژه تحقیقات علوم انسانی و اسلامی، صبح یکشنبه 27 تیرماه با پیام رئیس‌جمهور و معرفی و تقدیر از 37 برگزیده داخلی و بین‌الملل برگزار شد.

این مراسم که به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی و با حضور تعداد محدودی از برگزیدگان داخلی با رعایت دقیق پروتکل‌ها برگزار شد، صاحبان 19 اثر «برگزیده» یا «شایسته تقدیر» در بخش داخلی، هفت برگزیده در بخش بین الملل و همچنین 11 شخصیت برگزیده در سایر بخش‌ها اعم از شخصیت پیشکسوت علوم انسانی و اسلامی، شخصیت پیشگام علوم انسانی و اسلامی، مترجم برتر، نظریه پرداز برجسته، انجمن علمی و نشریه علمی برگزیده با حضور دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر حداد عادل، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی  معرفی و تقدیر شدند.

لازم به گفتنی است برگزیدگان جشنواره فارابی علاوه بر دریافت لوح تقدیر رئیس‌جمهور، لوح تقدیر یونسکو، لوح تقدیر آیسسکو، یادمان جشنواره و جایزه نقدی از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان نیز بهره‌مند خواهند شد.