کد خبر: 45058
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 22 دی 1400 - 14:27

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

برنامه‌ها و سیاست‌های انجمن کتابداری ایران بررسی شد

منبع : لیزنا
برنامه ها و سیاست‌های انجمن کتابداری ایران در حوزه آموزش و روابط عمومی در چهارمین جلسه هشتمین دوره هیات مدیره این انجمن بررسی شد.
برنامه‌ها و سیاست‌های انجمن کتابداری ایران بررسی شد

به گزارش لیزنا، چهارمین جلسه رسمی هشتمین دوره هیات مدیره انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران با حضوررئیس، دبیر، بازرسان و اعضای هیات مدیره ، روز سه‌شنبه مورخ ۲۱ دی ماه از ساعت ۱۸ در محیط ادوب کانکت برگزار شد. در این جلسه ابتدا بر اساس نظر اعضای هیأت مدیره، مسئولیت کمیته روابط بین‌الملل به وحیده معماری و مسولیت کمیته دانشجویان و دانش‌آموختگان به فهیمه علی عسگری محول شد.

در ادامه، دکتر مریم اسدی، مسئول کمیته آموزش؛ مریم انصاری، مسئول کمیته روابط عمومی به تشریح برنامه ها و سیاست های کمیته تحت سرپرستی خود در حوزه آموزش و روابط عمومی پرداختند. همچنین دکتر محبوبه قربانی، مسئول کمیته انتشارات گزارشی از فعالیت‌ها و پیگیری‌های انجام شده در حوزه تدوین و انتشار کتاب کنگره ششم متخصصان علم اطلاعات و دانش شناسی ارائه کرد.

هیات مدیره به پیگیری استمرار آموزش های حرفه ای در قالب برنامه هایی همچون قطب نمای پژوهش و استفاده از پتانسیل فضای مجازی، تهیه شیوه‌نامه و نظام‌نامه‌های مورد نیاز کمیته‌های انجمن، تلاش برای استفاده از پتانسیل اساتید و سخنرانان بین المللی با همراهی کمیته روابط بین الملل انجمن، تهیه روز شمار انجمن جهت آگاهی اعضا از فعالیت‌های انجام شده، بارگذاری تولیدات انجمن در شبکه های اجتماعی درآمدزای علمی و حرفه ای و غیره تاکید کرد و خواستار تداوم این برنامه ها با استفاده از همفکری با مسئولین کمیته ها در ادوار انجمن شد.

علاقه مندان می توانند برای مطالعه صورتجلسات هیات مدیره هشتمین دوره انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران به این آدرس مراجعه کنند.