کد خبر: 45474
تاریخ انتشار: جمعه, 05 فروردين 1401 - 06:21

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

چگونه برای کنفرانس ایفلا ۲۰۲۲ در دوبلین ویزا درخواست کنیم؟

اگر می خواهید برای شرکت در کنگره جهانی فدراسیون بین المللی انجمن ها و موسسات کتابداری (ایفلا) 2022 در دوبلین به جمهوری ایرلند سفر کنید، باید حداقل 3 ماه قبل از برگزاری کنگره برای ویزای خود اقدام کنید تا زمان کافی برای بررسی درخواست ها و صدور ویزا در نظر گرفته شود.  
چگونه برای کنفرانس ایفلا ۲۰۲۲ در دوبلین ویزا درخواست کنیم؟

به گزارش لیزنا، برای شرکت در کنگره جهانی فدراسیون بین المللی انجمن ها و موسسات کتابداری (ایفلا) 2022 که در دوبلین جمهوری ایرلند برگزار می شود، می بایست حداقل 3 ماه قبل از برگزاری کنگره درخواست ویزا دهید.

علاقمندان به حضور در کنگره جهانی ایفلا توجه داشته باشند که قبل از درخواست ویزا، می بایست نام، وابستگی سازمانی خود و اینکه چه کسی مسئول تأمین مالی سفر از جمله هزینه های اقامت است، را  به نشانی الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ایمیل کنند. سپس مسٔولین برگزاری کنگره میتوانند اداره ویزای دوبلین را مطلع کنند که اطلاعات دریافت شده  را  به دفاتر خدمات مهاجرت ایرلند در دوبلین و سفارت‌های ایرلند در خارج از کشور ارسال کنند. سپس برای شما دعوت نامه ای صادر می شود که می توانید آن را به عنوان بخشی از درخواست ویزای خود ارسال کنید.

علاقمندان میتوانند از طریق این لینک درخواست ویزا کنند.

 هشتاد و هفتمین کنگره جهانی کتابداری و اطلاع رسانی ایفلا (WLIC) به صورت حضوری در دوبلین، ایرلند از 26 تا 29 جولای 2022 برابر با 4 تا 7 مرداد 1401 برگزار خواهد شد. 

 

خبرنگار: مهسا فردحسینی