کد خبر: 45521
تاریخ انتشار: یکشنبه, 21 فروردين 1401 - 04:44

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

برگزاری نمایشگاه کتاب ماه مهمانی خدا

منبع : لیزنا
کتابخانه های وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد و شهرستان ها، به برگزاری نمایشگاه کتب چاپی، نرم‌افزار، عکس و پوستر با محوریت ماه مهمانی خدا اقدام کردند.
برگزاری نمایشگاه کتاب ماه مهمانی خدا

به گزارش لیزنا، این نمایشگاه‌ها با هدف معرفی هرچه بیشتر منابع موجود در زمینه تكريم و تعظيم شعائر الهي از جمله روزه و روزه‌داری و عرض ارادت به ساحت مقدس امیر مومنان حضرت علی(ع) و امام حسن مجتبی (ع) در ایام ماه مبارک رمضان دایر شده است.

کتابخانه‌‌های امام رضا(ع)، غدیر بابا علی، مسجدالرضا(ع)، حسینیه امام رضا(ع)، مسجد پیغمبر(ص)، آیت‌الله شیخ عباس تربتی، محمدیه، قبا در سطح شهر مشهد و کتابخانه‌های امام رضا(ع) تربت حیدریه و بیرجند در شهرستان‌ها از جمله کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی هستند که به برپایی نمایشگاه اقدام کرده‌اند.

«بهار جان‌ها»، «رمضان ماه خدا«، «رمضان با قرآن»، «نسیم رمضان»، «ماه مهمانی خدا»، «بهار قرآن» و «بهار بندگی» عناوین برخی از نمایشگاه‌های کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی است که در ایام ماه مبارک رمضان برگزار شده است.

همچنین در این نمایشگاه ها منابعی همچون «شهر خدا»، «با امام در مهمانی خدا»، «در سایه سار رمضان»، «چگونه باید روزه گرفت»، «احکام روزه»، «اوج عروج انسان»، «مراقبات ماه رمضان»، «درسنامه ماه رمضان»، «ماه رمضان و انس با قرآن»، «نسیم رمضان» در معرض بازدید عموم علاقه‌مندان قرار گرفته است.