کد خبر: 46004
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 15 تیر 1401 - 13:16

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

«راز موفقیت در علم اطلاعات برای ورود به بازار کسب و کار» بررسی می‌شود

منبع : لیزنا
اولین نشست از سلسله‌ نشست‌های تابستانه کمیته آموزش هشتمین دوره انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران با عنوان « راز موفقیت در رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی از دیدگاه متخصصان برای ورود به بازار کسب و کار» برگزار می‌شود.
«راز موفقیت در علم اطلاعات برای ورود به بازار کسب و کار» بررسی می‌شود

اولین نشست از سلسله‌ نشست‌های تابستانه کمیته آموزش هشتمین دوره انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران با محوریت موضوعی (اشتغال و کارآفرینی)، روز دوشنبه مورخ ۲۰ تیرماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۱ الی ۱۳ با حضور دکتر رحمت الله فتاحی ، عضو هیأت علمی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه فردوسی مشهد و دکتر علیرضا اسفندیاری مقدم، ا عضو هیأت علمی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با عنوان « راز موفقیت در رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی از دیدگاه متخصصان برای ورود به بازار کسب و کار» برگزار می‌شود.

این نشست به صورت رایگان و مجازی در بستر ادوبی کانکت کمیته آموزش به آدرس برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است رئوس مطالب مطرح شده در این نشست توسط دکتر رحمت الله فتاحی، استاد پیشکسوت کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران، «موفقیت حرفه ای، چارچوب‌های نظری  موفقیت، برنامه ریزی عملگرایانه برای کسب موفقیت، پیش نیازها و بایسته‌های رسیدن به موفقیت و نگاهی به زندگی افراد موفق» خواهد بود.

دکتر اسفندیاری مقدم، پیرامون مباحثی همچون مهارت های خودافزایی و ویژگی های فردی و پل های واسط برای رسیدن به موفقیت سخنرانی خواهد کرد.