کد خبر: 46047
تاریخ انتشار: جمعه, 24 تیر 1401 - 18:15

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

برگزاری مدرسه تابستانی کارآفرینی و اشتغال

منبع : لیزنا
کمیته آموزش هشتمین دوره هیات مدیره انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران « مدرسه تابستانی کارآفرینی و اشتغال» را برگزار می کند.
برگزاری مدرسه تابستانی کارآفرینی و اشتغال

به گزارش لیزنا، کمیته آموزش هشتمین دوره هیات مدیره انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران « مدرسه تابستانی کارآفرینی و اشتغال» را برگزار می کند. مدرسه تابستانی با عنوان کارآفرینی و اشتغال با هدف «فراهم‌آوردن فرصت آموزشی، آگاهی‌بخشی و فرهنگ‌سازی راجع به کارآفرینی و کسب و کار به دانشجویان و دانش‌آموختگان، امکان شناخت و گردهم‌آوردن اساتید و صاحب‌نظران رشته و افراد فعال در این حوزه، ارائه ایده‌ها، فرصت‌ها و ظرفیت‌های شغلی در رشته علم‌اطلاعات و دانش‌شناسی، معرفی فرصت‌های شغلی دولتی، خصوصی و مستقل در رشته و معرفی روش‌های استفاده از ظرفیت کارآفرینی و ایجاد شغل» در روزهای شنبه تا دوشنبه مورخ (اول تا سوم مردادماه ۱۴۰۱) از ساعت ۹ تا ۱۳:۳۰ به صورت مجازی در فضای ادوبی کانکت کمیته آموزش برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند بر حسب علاقه و نیاز خود در هر کدام از نشست‌ها و یا به صورت کامل در تمامی نشست‌های مدرسه تابستانی شرکت کنند.

در انتهای دوره نیز به شرکت‌کنندگان، گواهی معتبر از سوی انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران اعطاء خواهد شد. همچنین اطلاعات تکمیلی برای ثبت‌نام در مدرسه تابستانی متعاقباً از طریق سایت انجمن و شبکه‌های اجتماعی آن به اطلاع علاقمندان خواهد رسید.

اطلاعات تکمیلی در ارتباط  با عناوین نشست‌ها، مشخصات کامل مدرسان مربوطه و زمان برگزاری در جدول ذیل آمده است: 

1Untitled.jpg

2Untitled.jpg