کد خبر: 46184
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 19 مرداد 1401 - 10:43

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

مهارت‌‌ها و قابلیت‌‌های کلیدی حرفه‌مندان در محیط دیجیتال بررسی می‌شود

منبع : لیزنا
سومین ژورنال کلاب هشتمین دوره هیأت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران با موضوع «مهارت‌‌ها و قابلیت‌‌های کلیدی حرفه‌مندان در محیط دیجیتال» از سلسله نشست‌های فناوری‌های کتابخانه‌ای و کتابخانه‌های دیجیتال برگزار می‌شود.
مهارت‌‌ها و قابلیت‌‌های کلیدی حرفه‌مندان در محیط دیجیتال بررسی می‌شود

به گزارش لیزنا،‌ سومین نشست ژورنال کلاب هشتمین دوره هیأت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران به کوشش کمیته پژوهش با موضوع «مهارت‌‌ها و قابلیت‌‌های کلیدی حرفه‌مندان در محیط دیجیتال» از سلسله نشست‌های فناوری‌های کتابخانه‌ای و کتابخانه‌های دیجیتال، روز دوشنبه مورخ ۳۱ مردادماه ۱۴۰۱  از ساعت ۱۶ الی ۱۸ به صورت مجازی  در این آدرس برگزار می‌شود.

دبیر این نشست، دکتر رحمت‌الله فتاحی ،استاد علم‌اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه فردوسی مشهد و ارائه دهنده مقاله، دکتر حمیده جعفری پاورسی ، دکتری علم‌اطلاعات و دانش‌شناسی.، مسئول گروه‌های تخصصی فرهنگستان هنر و سرپرست گروه مطالعات بین رشته‌ای هنر) است.

در این نشست مقاله How can the specific skills of the librarian in a digital context be used in the future ارائه خواهد شد.

شرکت در این نشست برای عموم آزاد و رایگان است و علاقمندان لازم است با ثبت‌نام از طریق لینک نام نویسی ، برایشرکت در این نشست اقدام کنند.در هنگام نام‌نویسی حتما، نوع شرکت (مجازی) در این نشست را انتخاب کنید.

برای مشاهده جلسه‌های پیشین ژورنال کلاب به لینک مربوطه در آپارات انجمن  کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران مراجعه کنید.