کد خبر: 46221
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 26 مرداد 1401 - 17:35

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

کنگره متخصصان علوم اطلاعات مشابه ایفلای کوچک است

منبع : لیزنا
هفدهمین جلسه هشتمین دوره هیات مدیره انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران در کتابخانه جندی‌شاپور مجموعه ایران‌مال برگزار شد.
کنگره متخصصان علوم اطلاعات مشابه ایفلای کوچک است

به گزارش لیزنا،‌ هفدهمین جلسه هشتمین دوره هیات مدیره انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران در روز سه‌شنبه مورخ ۲۵ مردادماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۵ در دفتر مدیر کتابخانه جندی‌شاپور مجموعه ایران‌مال، ابراهیم عمرانی با حضور رئیس انجمن و اعضای هیات مدیره برگزار شد.

در این نشست، مواردی همچون بررسی الزامات اجرایی هفتین کنگره متخصصان علوم‌اطلاعات، گزارش بازدید از سازمان بندر انزلی و بوشهر، انتخاب مسئولین کمیته مطالعات صنفی و همچنین دانشجویان و دانش‌آموختگان از میان نامزدهای مطرح شده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دکتر حمیده جعفری پاورسی، دبیر اجرایی هفتمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات و دکتر مریم اسدی، معاون دبیر علمی کنگره، به بیان مواردی برای برگزاری هر چه بهترکنگره هفتمین متخصصان علوم‌ اطلاعات پرداختند.

سپس ابراهیم عمرانی، مسئول کمیته همایش‌های انجمن و از بنیان‌گذاران برگزاری کنگره متخصصان علوم‌ اطلاعات با اشاره به جلسات اولیه جهت تصمیم‌گیری برگزاری کنگره و اشاره به کنگره به مشابه ایفلای کوچک است از تجربیات خود در این زمینه سخن گفت.

در ادامه پس از بررسی نامزدهای اعلام شده به عنوان مسئول کمیته مطالعات صنفی و همچنین دانشجویان و دانش‌آموختگان، مهسا پورحقانی به عنوان مسئول کمیته مطالعات صنفی و همچنین فاطمه فیاضی دانشجوی ارشد گرایش کتابخانه دیجیتال دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان مسئول کمیته دانشجویان و دانش‌آموختگان انتخاب شدند.

پس از اتمام جلسه، با همراهی ابراهیم عمرانی، بازدید از فضای ایران‌مال و همچنین کتابخانه جندی‌شاپور از سوی اعضای هیات مدیره صورت گرفت و با توضیحات مدیر کتابخانه جندی‌شاپور با نحوه مجموعه‌سازی و چگونگی عضویت و امانت و سایر موارد مرتبط آشنایی صورت گرفت.