کد خبر: 46347
تاریخ انتشار: سه شنبه, 15 شهریور 1401 - 09:47

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

مهلت ارسال پیشنهاده به کنفرانس کارآفرینی و کتابخانه‌ها 2022 تمدید شد

منبع : لیزنا
مهلت ارسال پیشنهاده به کنفرانس بین المللی کارآفرینی و کتابخانه ها(Entrelib2022) تا 21 سپتامبر برابر با 30 شهریور ماه تمدید شد.
مهلت ارسال پیشنهاده به کنفرانس کارآفرینی و کتابخانه‌ها 2022 تمدید شد

به گزارش لیزنا،  بر اساس تصمیم کمیته برگزاری کنفرانس بین المللی کارآفرینی و کتابخانه ها(Entrelib2022) مهلت ارسال پیشنهاده ها تا 21 سپتامبر برابر با 30 شهریور ماه تمدید شد. 

کنفرانس 2022 کارآفرینی و کتابخانه ها (Entrelib) به بررسی چگونگی حمایت کتابخانه ها و کتابداران از کارآفرینی در جوامع می پردازد. این کنفرانس محل گردهمایی کتابداران دانشگاهی، عمومی، تخصصی و غیره است. این رویداد آنلاین رایگان و در  بستر زوم، سه شنبه، 1 نوامبر، و چهارشنبه، 2 نوامبر برگزار می شود.

موضوع Entrelib International 2022 حمایت کتابخانه ها از کارآفرینی اجتماعی در سراسر جهان است. این کنفرانس بر اهمیت مشارکت کتابخانه ها و کارآفرینان برای تأثیرگذاری بر خدمات اجتماعی در سطح جهانی تمرکز خواهد کرد.

محورهای کنفرانس شامل موارد زیر است :

-کتابخانه‌هایی که از کارآفرینی اجتماعی حمایت می‌کنند تا به اهداف پایداری سازمان ملل متحد (اقدامات برای پایان دادن به فقر، محافظت از محیط زیست و اطمینان از اینکه تا سال 2030 همه مردم از صلح و رفاه و غیره برخوردار هستند) کمک می‌کنند؛

-کتابخانه هایی که از اقدامات و پروژه های متمرکز در سطح جهانی حمایت می کنند؛

-کتابخانه هایی که با اکوسیستم های مختلف کارآفرینی اجتماعی همکاری و به آنها کمک می کنند؛

-کاوش اطلاعات در مورد بازارهای بین المللی در کارآفرینی اجتماعی،

-کارآفرینی اجتماعی جوامع خاص: اقدامات در مقیاس کوچک که نیازهای جغرافیایی خاص را برآورده می کند اما به چالش های جهانی می پردازد؛

-تحلیل انتقادی کارآفرینی اجتماعی در کتابخانه ها.

پیشنهاده ها در دو قالب کارگاه (30 دقیقه) و تاک (7 دقیقه)  پذیرفته می شود.

برای جزییات بیشتر به وب سایت کنفرانس مراجعه کنید.

1-page-001.jpg