کد خبر: 47612
تاریخ انتشار: شنبه, 21 مرداد 1402 - 12:31

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

نشست «معرفی انجمن بین‌المللی کتابخانه‌های دانشگاهی» برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
ششمین وبینار انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی ایران با همت کمیته تخصصی روابط بین الملل انجمن با عنوان معرفی انجمن بین المللی کتابخانه های دانشگاهی و دستاوردهای چهل و سومین همایش آن برگزار می‌شود.
نشست «معرفی انجمن بین‌المللی کتابخانه‌های دانشگاهی» برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا، ششمین وبینار انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی ایران با همت کمیته تخصصی روابط بین الملل انجمن با عنوان معرفی انجمن بین المللی کتابخانه های دانشگاهی و دستاوردهای چهل و سومین همایش آن یکشنبه  ۲۲ مردادماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۷ الی ۱۹ به صورت غیرحضوری با هدف آشنایی اعضای انجمن و جامعه کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی کشور با فعالیت های این انجمن برگزار خواهد شد.

سخنران این نشست علمی دکتر فاطمه شیخ شعاعی نائب رئیس انجمن و مدیر گروه کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران و دبیر نشست دکتر نادر عالیشان کرمی رئیس کمیته روابط بین الملل و استادیار کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خواهند بود.

انجمن بین المللی کتابخانه های دانشگاهی، به عنوان انجمن تخصصی در حوزه کتابخانه های دانشگاه های فنی در آلمان راه اندازی و از سال ۲۰۱۴ به انجمن کتابخانه های دانشگاهی تغییر نام و فعالیت داده است. انجمن دارای کمیته های متعددی از جمله علم سنجی و سواد اطلاعاتی است که اعضای آن از کشورهای گوناگون هستند. این انجمن دارای دو گرنت سالیانه جهت کمک به شرکت در همایش ها و فرصت های مطالعاتی برای کتابداران عضو این انجمن است. چهل و سومین همایش این انجمن در سال ۲۰۲۳  در کشور امارات به میزبانی دانشگاه شیخ زاید و دانشگاه آمریکایی شارجه برگزار شد.

انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی ایران از جامعه کتابداری پزشکی کشور بویژه اساتید، دانشجویان و کتابداران و کارکنان کتابخانه‌های دانشگاه های علوم پزشکی کشور دعوت می کند تا در این وبینار رایگان، ثبت نام و شرکت کنند. برای افرادی که ثبت نام کرده و به میزان کافی حضور داشته باشند، از سوی انجمن گواهی صادر خواهد شد.

ثبت نام در دوره آموزشی