کد خبر: 47767
تاریخ انتشار: دوشنبه, 10 مهر 1402 - 08:43

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

زمان ارسال آثار به همایش کتاب و کریمه تمدید شد

منبع : لیزنا
دبیر علمی همایش کتاب و کریمه از تمدید و مهلت ارسال مقالات کامل پژوهشگران خبر داد.
زمان ارسال آثار به همایش کتاب و کریمه تمدید شد

به گزارش لیزنا، دکتر رضا کریمی، دبیر علمی همایش کتاب و کریمه در خصوص برگزاری این همایش گفت: بنا براستقبال و درخواست علاقمندان و پژوهشگران و همچنین درخواست دانشگاه قم مبنی بر مشارکت بیشتر، زمان همایش کتاب و کریمه در تاریخ 15/12/1402 برگزار خواهد شد.

دبیر علمی همایش کتاب و کریمی افزود:  بر همین اساس پژوهشگران و علاقه مندان می‌توانند تا تاریخ 15  بهمن‌ماه 1402 مقالات کامل خود را در سایت همایش به نشانی https://haramlibconf.qom.ac.ir بار‌گذاری کنند.

دکتر رضا کریمی ادامه داد: به منظور کسب اطلاعات تکمیلی از اخبار و موارد اطلاع رسانی همایش، علاقه مندان می توانند به کانال اطلاع رسانی همایش به نشانی hamayeshketabvakarimeh1402 در پیام رسان ایتا مراجعه کنند.

عضو هیأت علمی دانشگاه قم در ادامه  ضمن دعوت پژوهشگران به شرکت در همایش، محورهای موضوعی همایش کتاب و کریمه در 3 شاخه اصلی زیر معرفی کرد:

- تبیین اهمیت، نقش، کارکرد و جایگاه کتابخانه در سطح بین المللی؛

-تبیین جایگاه و نقش کتابخانه در انسجام و عمق بخشی به هویت ملی و تقویت مبانی دینی، فرهنگی و اجتماعی کشور به ویژه شهر قم؛

-تبیین و ترسیم جایگاه کتابخانه بر اساس گام دوم انقلاب اسلامی در تمدن نوین اسلامی.

لازم به ذکر است، همایش کتاب و کریمه در 2 بخش علمی و بخش ترویجی با محوریت کتابخانه حضرت معصومه(س) مجموعه موضوعات مرتبط دیگر توسط کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه(س) با همکاری دانشگاه قم در اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 

 

خبرنگار: محمدرضا آرانی- دانشجوی کارشناسی ارشد علم اطلاعات دانشگاه قم