کد خبر: 48046
تاریخ انتشار: دوشنبه, 06 آذر 1402 - 07:46

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

نشست «فناوری‌های نوین در سازماندهی منابع اطلاعاتی» برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
دومین نشست تخصصی شبکه کتابخانه‌های دانشگاهی ایران، با عنوان «فناوری‌های نوین در سازماندهی منابع اطلاعاتی» برگزار می شود.
نشست «فناوری‌های نوین در سازماندهی منابع اطلاعاتی» برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا، دومین نشست تخصصی شبکه کتابخانه‌های دانشگاهی ایران، با عنوان «فناوری‌های نوین در سازماندهی منابع اطلاعاتی» برگزار می شود.

این دوره توسط دكتر محسن حاجی‌زین‌العابدینی، عضو هیات علمی گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهیدبهشتی، از ساعت ۱۰ الی۱۲ روز ۱۵ آذر به صورت مجازی ارائه می‌شود.

متقاضیان می‌توانند برای  ثبت‌نام با شماره‌گيری كد دستوری #4*737373*6655*  اقدام کنند.

شركت برای عموم كتابداران و علاقمندان رايگان و ارائه گواهی مورد تایید دفتر حمايت و پشتيبانی امور پژوهشی وزارت علوم به متقاضیان مستلزم پرداخت مبلغ ۵۰ هزار تومان در هنگام صدور گواهی خواهد بود.

لازم به ذکر است، شبكه کتابخانه‌های دانشگاهی ايران، در فاز نخست، از آبان ماه سال جاری تا پايان سال ۱۴۰۲ در هر ماه به برگزاری نشست‌های تخصصی ويژه مديران و کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی و علاقه‌مندان این حوزه می‌پردازد. برگزاری اين سلسله نشست‌ها با همكاری كميته راهبری و كارگروه آموزش شبكه کتابخانه‌های دانشگاهی ايران و با حمايت دفتر حمايت و پشتيبانی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقيقات و فناوری صورت می پذیرد.