کد خبر: 24449
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 13 خرداد 1395 - 14:06

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

نمايشگاه اسناد قیام 15 خرداد در مركز اسناد و كتابخانه ملي يزد

نمايشگاه اسناد قیام 15 خرداد، متشکل از30 سند تاریخی، شامل عکس، دست نوشته، نامه های علما و مراجع و همچنین نامه های طبقه بندی شده ساواک برپا شد.
نمايشگاه اسناد قیام 15 خرداد در مركز اسناد و كتابخانه ملي يزد

 

به گزارش لیزنا،  همزمان با برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و در آستانه سالگرد قیام مردمی 15 خرداد، نمايشگاه اسناد قیام 15 خرداد، در محل مسجد روضه محمدیه یزد، برپا شد.

این نمایشگاه که به مناسبت 14 و 15 خرداد توسط مرکز اسناد وكتابخانه ملي استان در محل مسجد روضه محمدیه برپا شد، شامل عکس، دست نوشته، نامه های علما و مراجع و همچنین نامه های طبقه بندی شده ساواک بود که ابعاد مختلفی از واقعه 15 خرداد در یزد را نشان می داد.

 

گفتنی است مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد در راستای رسالت اطلاع رسانی خود، به مناسبت های مختلف اقدام به برگزاری نمایشگاه می کند و بخشی از اسناد تاریخی را در معرض دید عموم می گذارد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: