کد خبر: 24521
تاریخ انتشار: یکشنبه, 23 خرداد 1395 - 09:52

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

نمايشگاه اسناد رمضان در خانه لاری ها برپا  شد

منبع : لیزنا
همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، نمايشگاه اسناد مربوط به ماه رمضان در قالب 22 سند، در تالار مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد برپا شد و عموم مردم می توانند از ساعت 7 تا 19 از این نمایشگاه بازدیدکنند.
نمايشگاه اسناد رمضان در خانه لاری ها برپا  شد

 

به گزارش لیزنا، نمايشگاه اسناد رمضان، در قالب 22 سند تاریخی، که تا روز پنج شنبه 17 تیرماه سال95 در خانه لاریها واقع در محله فهادان برپا است، اسنادی از ماه رمضان، شامل بخشنامه هایی از نخست وزیری، وزیر فرهنگ و رئیس شهربانی مبنی بر لزوم رعایت حرمت ماه رمضان و جلوگیری از تظاهر به روزه خواری، همچنین بخشنامه های حکومتی در خصوص تغییر ساعت کاری مدارس، محاکم، داروخانه ها و قهوه خانه ها، گزارش های حکومتی از عکس العمل اتباع دول انگلیس و روسیه نسبت به قوانین خاص ماه رمضان، اعلامیه های برگزاری مراسم روضه خوانی و همچنین نمونه صورت مخارج افطاری ها را در معرض دید عموم گذاشته است.

 

گفتنی است مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد در راستای رسالت اطلاع رسانی خود و آشنا ساختن عموم جامعه با پیشینه تاریخی وقایع، به مناسبت های مختلف اقدام به برگزاری نمایشگاه تخصصی می کند و بخشی از اسناد تاریخی را در معرض دید عموم می گذارد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: