کد خبر: 24688
تاریخ انتشار: دوشنبه, 14 تیر 1395 - 17:51

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

بازدید مدیرکل امور اقتصادی و دارایی یزد از نمایشگاه اسناد دارایی در خانه لاری‌ها

منبع : لیزنا
همزمان با سالگرد استقلال دارايي يزد از استان اصفهان، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان از نمایشگاه اسناد داراییِ مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد بازدید کرد.
بازدید مدیرکل امور اقتصادی و دارایی یزد از نمایشگاه اسناد دارایی در خانه لاری‌ها

 

به گزارش لیزنا، روز دوشنبه مورخ 14تیر ماه 95، همزمان با پنجاه و دومین سالروز انتزاع و استقلال دارایی یزد از استان اصفهان، مدیرکل و معاونین امور اقتصادی و دارایی استان با حضور در خانه لاریها از نمایشگاه اسناد دارایی بازدید کردند.

نمازی، در این بازدید ضمن تشکر از برپایی این نمایشگاه، خواستار همکاری نزدیکتر و منسجم بین مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان و همچنین اداره کل امور اقتصادی و دارایی شد.

در این بازدید، مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان نیز آمادگی خود را برای هر گونه فعالیت اسنادی با اداره کل امور اقتصادی و دارایی را اعلام کرد و گفت: هر یک از این اسناد تاریخی، هرچند ظاهری ساده دارند ولی اگر تحلیل گفتمان شوند از درون آن ها ناگفته های زیادی کشف می شود که می تواند در این مقطع از زمان نیز کاربردهای خاص خود را داشته باشد.

 

گفتنی است مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد همزمان با پنجاه و دومین سالگرد انتزاع و استقلال دارايي يزد از استان اصفهان، نمايشگاه اسناد مالي و دارايي، در قالب 50 سند تاریخی، شامل نامه وزير دارايي وقت در خصوص استقلال دارايي يزد از اصفهان، نحوه پرداخت ماليات، جمع آوري پول سفيد، انواع ماليات مستقيم و غيرمستقيم، انتصاب مجدد مشيرالممالك به عنوان پيشكار دولت در یزد و اسناد مرتبط با موضوع مالیات و دارایی برپا کرده است که قديمي ترين سند در این نمایشگاه مربوط به سال 1210 هجری قمري است و علاقمندان می توانند از 12تا 24 تیرماه، همه روزه از ساعت 7 تا 19 از این نمایشگاه واقع در خانه لاریها بازدیدکنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: