کد خبر: 25108
تاریخ انتشار: جمعه, 12 شهریور 1395 - 11:27

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

فراخوان جایزه دکتر عباس حری

منبع : لیزنا
اولین جایزه دکتر عباس حری  برای بهترین اثر  نظری در حوزه علوم اطلاعات  فراخوان داد.
فراخوان جایزه دکتر عباس حری

 به گزارش لیزنا، دبیرخانه دومین کنگره متخصصان علوم اطلاعات انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران اعلام کرد: اولین دوره جایزه ملی دکتر عباس حری همزمان با دومین کنگره متخصصان علوم اطلاعات با همکاری انجمن کتابداری شاخه کرمان برگزار می گردد.

 

این جایزه به بهترین اثر، طرح، مقاله نظری در حوزه علوم اطلاعات که از ابتدای سال 1394 تا پایان سال 1395 تولید و منتشر شده است اعطا می شود.

این جایزه بر اساس نظامنامه جوایز ملی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران مصوبه جلسه ششم هیات مدیره دوره ششم به تاریخ 4/4/1395 و به منظور قدردانی از حرفه مندان حوزه علوم اطلاعات که اثر برجسته ای انجام داده اند اعطا می گردد.

علاقمندان می توانند با ارسال آثار خود در این فراخوان شرکت کنند. آثار ارسالی برگزیده بعد از انجام مراحل داوری همزمان با دومین کنگره متخصصان علوم اطلاعات در آبانماه 1395 مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

 

داوطلبان می توانند، شرح مختصری از اثر خود را تا تاریخ 7/7/1395 حد اکثر در 1500 کلمه در نشانی Congress.ilisa.ir بارگذاری نمایند. آثار دریافتی بعد از موفقیت در داوری اولیه مورد ارزیابی نهایی هیات داوران قرار خواهد گرفت. آثار برگزیده با به دست آوردن امتیازهای لازم، معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: