کد خبر: 25110
تاریخ انتشار: جمعه, 12 شهریور 1395 - 17:42

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

فراخوان جایزه دکتر نورالله مرادی

منبع : لیزنا
 اولین جایزه دکتر نورالله مرادی برای بهترین فعالیت / اثر آرشیوی   فراخوان داد.
فراخوان جایزه دکتر نورالله مرادی

 به گزارش لیزنا، دبیرخانه دومین کنگره متخصصان علوم اطلاعات انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران اعلام کرد: اولین دوره جایزه ملی دکتر نورالله مرادی همزمان با دومین کنگره متخصصان علوم اطلاعات با همکاری و مشارکت شرکت گنجینه رای مهر برگزار برگزار می گردد.

 

این جایزه به بهترین فعالیت/ اثر در حوزه آرشیو (مراکز اسنادی و آرشیوهای دیداری شنیداری)  که از ابتدای سال 1394 تا پایان سال 1395 تولید و منتشر شده است اعطا می شود.

 این جایزه بر اساس نظامنامه جوایز ملی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران مصوبه جلسه ششم هیات مدیره دوره ششم به تاریخ 4/4/1395 و به منظور قدردانی از حرفه مندان حوزه علوم اطلاعات که اثر برجسته ای انجام داده اند اعطا می گردد.

 

علاقمندان می توانند با ارسال آثار خود در این فراخوان شرکت کنند. آثار ارسالی برگزیده بعد از انجام مراحل داوری همزمان با دومین کنگره متخصصان علوم اطلاعات در آبانماه 1395 مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

 

داوطلبان می توانند، شرح مختصری از فعالیت / اثر خود را تا تاریخ 7/7/1395 حد اکثر در 1500 کلمه در نشانی Congress.ilisa.ir  بارگذاری نمایند. آثار دریافتی بعد از موفقیت در داوری اولیه مورد ارزیابی نهایی هیات داوران قرار خواهد گرفت. آثار برگزیده با به دست آوردن امتیازهای لازم، معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

نازی عظیما -کتابدار
|
United States
|
1395/06/19 - 03:42
0
0
شاید بهتر باشد که تنها یک جایزه به نام پوری سلطانی برای بهترین تلاش در زمینه علوم کتابداری و اظلاع رسانی تعیین شود تا هم وزن و ارزش جایزه سرجایش باشد و گرفتار اغتشاش و پراکندگی نشود و هم یک بار برای همیشه این جایزه با نامی درخور، وجهه ملی بگیرد. وگرنه بازهم هستند و خواهند بود کسانی که در این راه خدمت و تلاش کرده اند. آیا باید به نام هریک جایزه ای تعیین شود یا برعکس با دادن جایزه وزین پوری سلطانی از انان سپاسگزاری شود؟
علوی فر
|
Iran
|
1395/06/16 - 08:42
0
0
با سلام و احترام
چگونه آثار خود را برای فراخوان جایزه های دکتر سلطانی، حری و مرادی ارسال کنیم. این امکان در آدرس سایت معرفی شده ایجاد نشده است.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: