کد خبر: 25113
تاریخ انتشار: شنبه, 13 شهریور 1395 - 09:47

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

برگزاری نمايشگاه اسناد صنعت چاپ در تالار اندیشه خانه لاری ها 

منبع : لیزنا
 همزمان با 11 شهريور ماه روز  صنعت چاپ، نمایشگاه اسناد مربوط به صنعت چاپ، در قالب 28سند، در تالار اندیشه خانه لاری ها برپا شده است.
برگزاری نمايشگاه اسناد صنعت چاپ در تالار اندیشه خانه لاری ها 

  به گزارش لیزنا، نمايشگاه اسناد صنعت چاپ، در قالب 28سند، در تالار اندیشه خانه لاری ها در یزد برپا شده است.

این اسناد شامل بخشی از آئین نامه تأسیس چاپخانه و گراورسازی، مکاتبه دبیر سندیکای چاپخانه مرکزی با نخست وزیر درباره عدم تقسیم کار عادلانه در بین چاپخانه های ملی و دولتی، دستور چاپ تمبر یادگاری پنجمین جشن فرهنگ و هنر به سازمان مستقل چاپخانة دولتی ایران، صورت مجلس وزارت دارائی مبنی بر چگونگي چاپ شناسنامه‌ها در چاپخانة مجلس، مکاتبه وزیر دارایی مبنی بر رعایت دستور ارجاع کارهای مطبوعاتی دوایر دولتی به چاپخانه محلی، تصویب نامه هئیت‌وزرا درباره واگذاری چاپ و صحافی کتاب‌های ابتدایی کشور به چاپخانه بانک ملی، درخواست وزارت دارائی از خزانه داری کل مبنی بر تحویل تمبر و کارت پستال‌هائی برای تکمیل آلبوم تمبر در چاپخانه مجلس، و همچنین بخشي از آئین‌نامة کارکنان فنی سازمان مستقل چاپخانه دولتی ایران برپا شد.

 

این نمایشگاه که در برگیرنده اسنادی از سال های 1291 تا 1360 هجری شمسی است از روز 11 شهريور ماه همزمان با روز صنعت چاپ، در تالار اندیشه مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد برپا شده است و تا 18 شهريور ماه ادامه دارد.

 

بازدید همه روزه از ساعت 8 تا 19 برای علاقمندان آزاد است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: