کد خبر: 36770
تاریخ انتشار: دوشنبه, 12 شهریور 1397 - 15:10

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

فراخوان شرکت در بحث وگفتگو با متخصصان RDA به صورت زنده

منبع : لیزنا
 روز جمعه 14 سپتامبر 2018 برابر با 23 شهریور 1397 متخصصان RDA در ارتباط با بازخورد جامعه به سایت بتای جعبه ابزار آردی‌ای (RDA Toolkit Beta site) به بحث و گفتگو به صورت آنلاین و زنده می نشینند.
فراخوان شرکت در بحث وگفتگو با متخصصان RDA به صورت زنده

 به گزارش لیزنا، پروژه طراحی و ساختاربندی مجدد ابزار آردی‌‍‌اِی  (RDA Toolkit Restructure and Redesign Project) که بیشتر با عنوان پروژه 3R شناخته می شود به دنبال ارتقاء قابلیت استفاده جعبه ابزار آردی‌ای و رفع بسیاری از محدودیت ها و مسائل مربوط به فهرست نویسی ازجمله اجرای الگوی مرجع کتابخانه ای (ال‌آر‌اِم) است. از زمان انتشار نسخه بتای جعبه ابزار آردی‌ای در ماه ژوئن (خرداد 1397)، ناشران آردی ای و کمیته اجرایی آر دی ای (RSC) بازخوردهای جامعه مخاطب را جمع آوری کردند تا بتوانند این پروژه را به پایان برسانند.

 علاقمندان به بحث و گفتگو بر روی نسخه بتای جعبه ابزار آردی‌اِی میتوانند روز جمعه 14 سپتامبر 2018 برابر با 23 شهریور 1397 ساعت 21:30 تا 22:30 به وقت تهران،  برای بحث با نمایندگان RSC، کمیته آردی‌اِی در امریکای شمالی و انتشارات انجمن کتابداران امریکا در ارتباط با بازخورد جامعه به سایت بتا، تغییراتی که از سپتامبر به بعد انجام شده، و اینکه چگونه این کمیته میتواند به بهبود مستمر آردی‌ای کمک کند، به این رویداد بپیوندند.

 علاقمندان از طریق این لینک میتوانند در این رویداد ثبت نام کنند.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: