کد خبر: 39842
تاریخ انتشار: یکشنبه, 26 خرداد 1398 - 23:46
ایمیل
چاپ

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد:

دومین جلسه کارگروه مشترک پياده سازی استاندارد آردی‌ای

منبع : لیزنا
دومین جلسه کارگروه مشترک پياده سازی استاندارد آر دی ای در کتابخانه های دانشگاه شهید بهشتی و علامه طباطبایی برگزار شد.
دومین جلسه کارگروه مشترک پياده سازی استاندارد آردی‌ای

  به گزارش لیزنا، دومین جلسه کارگروه مشترک پياده سازی استاندارد آر دی ای در کتابخانه های دانشگاه شهید بهشتی و علامه طباطبایی صبح روز یکشنبه 26 خرداد ۱۳۹۸، در کتابخانه مرکزی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

این جلسه  با حضور دکتر محسن حاجی زین العابدینی، رئیس کتابخانه‌های دانشگاه شهید بهشتی، دکتر سید مهدی طاهری، رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه علامه طباطبایی و سایر اعضای کارگروه برگزار شد.

دکتر محسن حاجی زین العابدینی در ابتدای این جلسه گفت: کتابخانه ها نباید منتظر بمانند تا یک نهاد دولتی یا یک سازمان کاری انجام دهد و بعد به دنبال آن بروند، ما باید خودمان این کار را شروع کنیم و تشکیل این کارگروه یک اتفاق خوب است.

در ادامه دکتر طاهری گفت: باید جنبه عملی کار را هر چه زودتر آغاز کنیم.

بر اساس پیشنهاد دکتر زین العابدینی مقرر شد یک کارگاه آموزشی برای اعضای گروه برگزار شود و همچنین با کتابداران ایرانی خارج از کشور که تجربه کار با آر دی ای را دارند ارتباط برقرار کنیم و از تجربیات آنها استفاده شود.

در ادامه جلسه درباره گام اول پیاده سازی صحبت شد و اینکه تا جلسه آینده اعضا چه کاری انجام دهند و روند کار به چه صورت و با چه سرعتی پیش رود، تبادل نظر شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: