کد خبر: 40136
تاریخ انتشار: یکشنبه, 10 شهریور 1398 - 08:59

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

جلسه انجمن کتابداری شاخه خراسان با دبیر علمی کنگره پنجم برگزار شد

جلسه هیئت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران (شاخه خراسان) با حضور دکتر محمد زره‌ساز دبیر علمی پنجمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات ایران برگزار شد.
جلسه انجمن کتابداری شاخه خراسان با دبیر علمی کنگره پنجم برگزار شد

 به گزارش لیزنا جلسه هیئت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران (شاخه خراسان) با حضور دکتر محمد زره‌ساز دبیر علمی پنجمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات ایران در روز چهارشنبه 6 شهریور 1398 و در محل کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

در این جلسه،  محمد زره‌ساز در ارائه خود برنامه‌های پیش‌بینی شده برای کنگره پنجم را تشریح کرد و خواستار حضور جدی‌تر همکاران شاخه‌ها در کنگره امسال شد.

در ادامه جلسه،  دکتر شعله ارسطوپور، رئیس هیات مدیره انجمن کتابداری ایران -شاخه خراسان ضمن خوشامدگویی دیدگاه‌های خود را در رابطه با نحوه مشارکت هرچه بهتر همکاران شاخه خراسان در کنگره امسال بیان کرد.

سایر همکاران انجمن شاخه خراسان نیز پیشنهادهای خود را ارائه کردند. از جمله این پیشنهادها می‌توان به تقاضا برای دراختیار قراردادن فضای نمایشگاهی به شاخه‌ها، تشکیل جلسه انجمن مرکزی با دست‌اندرکاران شاخه‌ها در حاشیه کنگره و برگزاری برخی از پیش‌نشست‌ها یا نشست‌های موازی در شهرستان‌های محل فعالیت شاخه‌ها اشاره کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: