کد خبر: 40797
تاریخ انتشار: یکشنبه, 29 دی 1398 - 09:49

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

سخنرانان سومین همایش "چالش‌های امروز کتاب کودک و نوجوان" معرفی شدند

منبع : روابط عمومی انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان
سومین همایش "بحران و برون‌رفت؛ چالش‌های امروز کتاب کودک و نوجوان" از سوی انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان برگزار می‌شود.
سخنرانان سومین همایش

به گزارش لیزنا، سومین همایش "بحران و برون رفت؛ چالش‌های امروز کتاب کودک و نوجوان" سه شنبه اول بهمن ماه از ساعت ۹ تا ۱۲ در محل انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان برگزار می‌شود. در سومین همایش چالش‌های امروز کتاب کودک و نوجوان طی دو نشست موضوع‌های ترویج‌کتاب و کتابخوانی و ابعاد ترجمه کتاب کودک و نوجوان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در بخش اول این همایش علی رمضانی (مدیرکل امور فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی) سخنرانی خواهد کرد.

پنل اول این همایش به ترویج کتاب و کتابخوانی اختصاص دارد و در آن دکتر محسن حاجی زین العابدینی (رییس انجمن مروجان کتابخوانی) و دکتر احمدرضا آذربایجانی (عضو کارگروه ترویج مطالعه مفید) به سخنرانی می پردازند.

پنل دوم این همایش به ابعاد ترجمه اختصاص دارد و در آن شیدا رنجبر (عضو هیئت مدیره انجمن نویسندگان کودک و نوجوان) و مجید عمیق (مترجم و نویسنده) سخنرانی خواهند کرد.

این همایش روز سه‌شنبه اول بهمن ماه از ساعت 9 تا 12 در محل انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان به نشانی؛تهران، بلوار کریم‌خان‌زند، ابتدای خیابان حافظ جنوبی، کوچه هورچهر، پلاک 13 واحد 2 برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: