کد خبر: 46841
تاریخ انتشار: یکشنبه, 18 دی 1401 - 13:59

داخلی

»

کتابخانه ملی

در نشستی علمی ترویجی مطرح می شود:

رؤیت پذیری کتابخانه ملی ایران در شبکه های اجتماعی مجازی

منبع : لیزنا
چهارمین نشست علمی - ترویجی ارائه یافته های طرح های پژوهشی سازمان اسناد و کتابخانه ملّی جمهوری اسلامی ایران با موضوع «ارائه الگوی مناسب برای رؤیت پذیری سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران در شبکه های اجتماعی مجازی» برگزار می شود.
رؤیت پذیری کتابخانه ملی ایران در شبکه های اجتماعی مجازی

به گزارش لیزنا، در ادامه سلسله نشست های علمی – ترویجی سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران، معاونت پژوهش این سازمان چهارمین نشست را با موضوع «ارائه الگوی مناسب برای رؤیت پذیری سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران در شبکه های اجتماعی مجازی» به صورت برخط (Online) برگزار می کند.

داود آقارفیعی عضو هیات علمی پژوهشکده اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران ارائه دهنده این نشست تخصصی است و عباس اسدی عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی و اعظم نجفقلی نژاد عضو هیات علمی این سازمان درباره این موضوع صحبت خواهند کرد.

محبوبه قربانی عضو هیات علمی سازمان اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران دبیر این نشست علمی است.

این نشست روز دوشنبه 19 دی ماه ساعت 10 صبح میزبان علاقمندان خواهد بود.

پیش از این معاونت پژوهش سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران نشست های «ارایه سافته های طرح ‍پژوهشی معماری رابط کاربر وبگاه کتابخانه دیجیتال سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران براساس تجربه کاربر»، «ارزیابی، تحلیل و نقد نسخه های فارسی و عربی به خط مولف موجود در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران» و «از قشون تا ارتش؛ تاریخ تأسیس و تشکیلات مدرسه نظام در ایران معاصر بر اساس اسناد و مدارک تاریخی» را برگزار کرده بود.

علاقمندان می توانند ازطریق آدرس الکترونیکی  https://vc.nlai.ir/pajohesh در این نشست پژوهشی شرکت کنند.