کد خبر: 42050
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 02 مرداد 1399 - 09:06

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

همزمان با طرح فاصله گذاری اجتماعی؛

اجرای مسابقه کتابخوانی در فضای مجازی با مشارکت صدا و سیما

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل
مدیرکل کتابخانه های عمومی اردبیل گفت: همزمان با طرح فاصله گذاری اجتماعی و به جهت رعایت پروتکل­های بهداشتی، مسابقه کتابخوانی غیر حضوری با مشارکت صدا وسیمای مرکز اردبیل برگزار می شود.
اجرای مسابقه کتابخوانی در فضای مجازی با مشارکت صدا و سیما

به گزارش لیزنا، پروانه رضا قلیزاده با اعلام این خبر اظهار داشت: همزمان با دوران فاصله گذاری اجتماعی ، یک دوره مسابقه کتابخوانی غیرحضوری با مشارکت صداو سیمای مرکز اردبیل و کتابخانه ها ی عمومی استان در قالب برنامه تلویزیونی از کتاب «انسان 250 ساله» اثر ارزشمند مقام معظم رهبری برگزار می شود.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان با بیان اینکه این برنامه فرهنگی از 4 تا 24 مرداد 1399 به مدت 20 روز از شبکه سبلان اردبیل پخش می شود افزود: علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه و دریافت نسخه الکترونیکی کتاب و همچنین کسب اطلاعات بیشتر به پیام رسانهای شماره 09144529881 مراجعه کنند.

پروانه رضا قلیزاده تصریح کرد: هر روز از یک بخش کتاب سوالی در برنامه طرح و ارائه خواهد شد که مخاطبان باید پاسخ آن را همان روز به شماره 100045013 به صورت پیامک ارسال نمایند.

وی گفت: هر روز به سه برگزیده این مسابقه فرهنگی، لوح تقدیر و جایزه نقدی از طرف کتابخانه های عمومی استان اهدا خواهد شد.

گفتنی است پیش از این و در تعطیلات نوروز، دو پویش #در_خانه_بمانیم_و_کتاب_بخوانیم و #در_خانه_بمانیم_و_نقاشی_کنیم با موضوع آزاد و مشارکت طرفین به همین صورت برگزار شده بود که طی آن به بیش از 55 نفر جوایزی اهدا شد.