کد خبر: 42102
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 15 مرداد 1399 - 21:53

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

هوتن والی نژاد با حفظ سمت سرپرست معاونت اداری و مالی نهاد شد

منبع : پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور
علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور طی حکمی با تقدیر از خدمات صادقانه اسماعیل شفاعی، هوتن والی نژاد را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی نهاد منصوب کرد.
هوتن والی نژاد با حفظ سمت سرپرست معاونت اداری و مالی نهاد شد

به گزارش لیزنا، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور ضمن تقدیر از خدمات صادقانه اسماعیل شفاعی در طول ۵ سال تصدی معاونت اداری و مالی نهاد هوتن والی نژاد را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی نهاد منصوب کرد. متن حکم از این قرار است:

برادر گرامی جناب آقای هوتن والی نژاد

باسلام

با احترام نظر به انتصاب برادر گرامی جناب آقای شفاعی به عنوان مدیرکل دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی از سوی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، با تشکر از خدمات صادقانه ایشان در طول پنج سال تصدّی معاونت اداری و مالی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، به موجب این حکم حضرتعالی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی منصوب می‌کنم. امید است با همکاری تمامی معاونین و مدیران کل ستادی و استانی در انجام وظایف خطیر آن معاونت موفق باشید. ان شاء الله

علیرضا مختارپور

دبیرکل

گفتنی است پیش از این هوتن والی نژاد با حکم دبیرکل نهاد به عنوان دستیار دبیرکل برای برنامه ‏ریزی و پیگیری اصلاح و ارتقای بودجه و منابع مالی نهاد کتابخانه‏ های عمومی کشور منصوب شده بود.