کد خبر: 42282
تاریخ انتشار: دوشنبه, 24 شهریور 1399 - 12:09

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

در راستاي گراميداشت چهلمين سالگرد دفاع مقدس؛

«چهل برگ حماسه» در آذربايجان‌غربی اجرا می‌شود

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی
به همت اداره كل كتابخانه‌های عمومی آذربايجان‌غربی «چهل برگ حماسه» ويژه برنامه‌های گراميداشت چهلمين سالگرد دفاع مقدس اجرا مي‌شود.
«چهل برگ حماسه» در آذربايجان‌غربی اجرا می‌شود

به گزارش لیزنا، با هدف گراميداشت چهلمين سالگرد دفاع مقدس، مجموعه برنامه‌های فرهنگی-ترويجی با عنوان «چهل برگ حماسه» توسط اداره كل كتابخانه‌های عمومی استان اجرا مي‌شود.

خديجه معصومي، مديركل كتابخانه‌هاي عمومي آذربايجان‌غربي با بيان اينكه همه پيشرفت‌ها و پيروزي‌هايي كه انقلاب اسلامي امروز به دست آورده است وابسته به مجاهدت‌ها و از خودگذشتگي شهدا، جانبازان و آزادگان در دوران دفاع مقدس است، گفت: با توجه به چهلمين سالگرد دفاع مقدس و اهميت احياي فرهنگ دفاع مقدس، كتابخانه‌هاي عمومي استان، ويژه برنامه‌هاي فرهنگيِ «چهل برگ حماسه» را خواهند كرد.

وي افزود: امروز کتاب به عنوان یک محمل فرهنگی اثرگذار می‌تواند نقش موثری در ترویج فرهنگ در جامعه ایفا کند و ترویج فرهنگ دفاع مقدس نیز متاثر از کتابخوانی است.

مديركل كتابخانه‌هاي عمومي آذربايجان‌غربي تصريح كرد: برگزاري چهل برنامه‌ي كتاب‌محور از جمله نشست بررسي و معرفي كتاب، روايتگري دفاع مقدس، مسابقات كتابخواني، نمايشنامه‌خواني، عصر شعر، نمايشگاه عكس و كتاب، خاطره‌گويي و ...  از برنامه‌هاي پيش‌بيني شده در «چهل برگ حماسه» است.

معصومي ادامه داد: با شرايط موجود در جامعه و جلوگيري از برنامه‌هاي تجمع محور، برنامه‌هاي «چهل برگ حماسه» با بهره‌گيري از فضاي مجازي برگزار خواهد شد و شركت در اين برنامه‌ها، براي عموم آزاد است.

مديركل كتابخانه‌هاي عمومي استان اظهار داشت: ويژه برنامه‌هاي تدارك شده تا پايان سال در كتابخانه‌هاي عمومي اجرايي خواهد شد.