کد خبر: 42628
تاریخ انتشار: شنبه, 24 آبان 1399 - 10:45

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

به مناسبت بیست و هشتمین دوره کتاب، کتابخوانی و کتابدار؛

چالش ملی « ورزشکاران کتابخوان» برگزار می‌شود

منبع : اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان
چالش ملی « ورزشکاران کتابخوان» به مناسبت بیست و هشتمین دوره کتاب، کتابخوانی و کتابدار با مشارکت اداره کل کتابخانه های عمومی و هیات ورزش های همگانی خوزستان برگزار می شود.
چالش ملی « ورزشکاران کتابخوان» برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا، چالش ملی « ورزشکاران کتابخوان»  به مناسبت بیست و هشتمین دوره کتاب، کتابخوانی و کتابدار با مشارکت اداره کل کتابخانه های عمومی، هیات ورزش های همگانی خوزستان و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری کلانشهر اهواز برگزار می شود.

چگونگی شرکت در چالش:

علاقمندان به شرکت در این چالش فرهنگی وررشی می توانند حرکات ورزشی برگرفته از کتاب های خود را بصورت عملی اجرا و سپس کتاب مورد نظر را با دیگران به اشتراک گذارند. همچنین در پایان کلیپ ضبط شده، ۲ نفر از دوستان خود را به این چالش دعوت نمایند.

این چالش برای کلیه گروه سنی و رشته های ورزشی است که با هدف سلامت روح و جسم برنامه ریزی شده است که در ایام کرونا دوستان و آشنایان خود را به خواندن کتاب و اجرای فعالیت های ورزشی دعوت کنیم.

هدف از برگزاری این چالش در ایام کرونا، پر کردن اوقات فراغت با یار مهربان برای جسمی سالم است که با مشارکت هیات ورزش های همگانی، کتابخانه های عمومی خوزستان و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری کلانشهر اهواز تدارک دیده شده است.

زمان، شرایط شرکت و اعلام نتایج:

در این چالش، شرکت کنندگان می بایست کلیپ های خود را بصورت ۲تا ۳ دقیقه تهیه و در پیج های اینستاگرام خود با هشتک #ورزشکاران_کتابخوان به اشتراک گذارند. خلاقیت در اجراء، حرکات درست و اصولی، تمرینات خانوادگی شامل امتیاز مثبت می باشد.

این چالش از ۲۴ آبان ماه ۱۳۹۹ (به مناسبت بیست و هشتمین دوره کتاب، کتابخوانی و کتابدار) لغایت۲۴ آذر ماه سال جاری برگزار می شود و داوری و اعلام اسامی برگزیدگان در تاریخ ۳۰ آذر اعلام خواهد شد.