کد خبر: 42641
تاریخ انتشار: یکشنبه, 25 آبان 1399 - 13:00

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

پیام تبریک فرماندار شهرستان قدس به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی

منبع : روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قدس
لیلا واثقی فرماندار قدس طی پیامی فرارسیدن ۲۴ آبان ماه، آغاز هفته کتاب و کتابخوانی را تبریک گفت.
پیام تبریک فرماندار شهرستان قدس به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی

به گزارش لیزنا، متن پیام فرماندار شهرستان قدس بدین شرح است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

بيست و هشتمين دوره هفته كتاب با شعار دانایی و مانایی همراه شده است که كوشش و تلاش ما، تقويت فرهنگ مطالعه و گسترش سطح آگاهی عموم مردم خواهد بود .

بر كسی پوشيده نيست كه تمام ادوار گذشته سرزمين پهناور ايران، سرشار از انديشه‌های ناب در همه زمينه‌ها خصوصا كتابت و حوزه نويسندگی بوده است.

 فردوسي، سعدي، حافظ، ابوريحان بيروني، خوارزمي، ابن سينا ودیگر بزرگان این حوزه بر تارک تاريخ علم و ادب جهان همچون ستارگانی بی‌بديل می‌درخشند، در عصر كنونی نيز بزرگانی چون پروفسور حسابی، علما وادبايی ديگر هستند كه جامعه کنونی همواره آنان را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند.

اينجانب  آغاز هفته كتاب را به  مردم شريف و هنردوست شهرستان قدس، دست اندركاران حوزه كتاب و كتابخوانی خصوصا نويسندگان، مولفين و ناشران پرتلاش منطقه كه با كمترين امكانات، در عين حال با عشق و شوق فراوان دست به قلم شده‌اند و آثاری ارزشمند از خود بر‌جای می‌گذارند، ادارات، نهادها و همه فعالان توسعه و ترويج فرهنگ كتابخوانی كه بدون هيچ چشم داشتی، در راستای وظايف فرهنگی خود تلاش می‌كنند، تبريک و تهنيت عرض می‌كنم.

همچنین ازهمه عزيزانی كه در اين هفته دارای برنامه‌های متنوع فرهنگی هستند، درخواست می‌كنم فعالیت‌های خود را به شكلی برنامه‌ريزی نمايند كه محدود به بازه زمانی هفته كتاب نشود و در تمام روزهای سال و در مناسبت‌های ملی و مذهبی مختلف قابليت اجرایی داشته باشد.

بهروزی و سرافرازی همه قلم به دستان حوزه نويسندگی شهرستان قدس را از درگاه ايزد منان خواستارم.

ليلا واثقی

فرماندار قدس