کد خبر: 42656
تاریخ انتشار: دوشنبه, 26 آبان 1399 - 17:04

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

کتابخانه امام علی(ع) شهر نافچ به بهره برداری رسید

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری
کتابخانه امام علی(ع) همزمان با هفته کتاب به عنوان پنجاه و چهارمین کتابخانه عمومی چهارمحال و بختیاری در شهر نافچ افتتاح شد.
کتابخانه امام علی(ع) شهر نافچ به بهره برداری رسید

به گزارش لیزنا، کتابخانه امام علی(ع) شهرنافچ روز یکشنبه 25 آبان ماه با حضور شهرام مقدس، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری؛ فرهاد خلیل مقدم، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان؛ ابراهیم شریفی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ مسعود ملکی، فرماندار شهرستان بروجن؛ حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، مدیرعامل انجمن خیرین کتابخانه ساز؛ ابراهيم بختياري فر، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي فرمانداري شهرکرد؛حبيب الله اميرخاني، بخشدار مرکزي شهرستان شهرکرد و جمعی از مسئولین محلی و خیرین شهر نافچ به بهره برداری رسید.

در این مراسم شهرام مقدس، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ضمن تبریک هفته کتاب به تمامی کنش گران و تلاشگران عرضه کتاب، به پروژه کتابخانه امام علی علیه السلام شهر نافچ اشاره کرد و افزود: تلاش اداره کل کتابخانه های عمومی استان و همکاری خیر بزرگوار و قابل احترام، حاج الیاس رئیسی موجب شد تا هم اینک شاهد افتتاح این کتابخانه به عنوان کاری ماندگار و تاثیرگذار در آینده این شهر باشیم.

وی افزود: شیوع ویروس کرونا شرایطی را بر ما تحمیل نمود که می توان آن را به فرصت تبدیل کرد که در دراین شرایط سخت با کتاب به عنوان یاری صمیمی، تأثیر گذار و ماندگار بیشتر مأنوس شویم.

در ادامه مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری، ضمن تبریک هفته کتاب، اقدام خیر نیک اندیش شهر نافچ را قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: شهر نافچ از شهر‌های فاقد کتابخانه استان بود که با حمایتهای فرماندار شهرستان، پیگیری های رئیس شهرستان و همکاری قابل ستایش افراد بومی و محلی شهر نافچ حق انتفاع این ساختمان به مساحت 470 مترمربع به نهاد کتابخانه های عمومی کشور واگذار شد و با حمایت خیر محترم حاج الیاس رئیسی و خانواده محترم ایشان امروز شاهد بهره برداری از این کتابخانه هستیم.

 گفتنی است شهر نافچ در 12کیلومتری شمال‌غربی مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده و یکی از شهرهای فاقد کتابخانه استان به شمار می آمد که با افتتاح کتابخانه امام علی(ع) در هفته کتاب سال 99 این شهر به جمع کتابخانه های دارای کتابخانه استان پیوست.