کد خبر: 42797
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 19 آذر 1399 - 14:48

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

دبیرکل نهاد با عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی دیدار کرد

منبع : پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور
علیرضا مختارپور دبیرکل و هوتن والی‌نژاد معاون اداری مالی نهاد روز گذشته ۱۸ آذرماه با حضور در مجلس شورای اسلامی با عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.
دبیرکل نهاد با عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی دیدار کرد

به گزارش لیزنا، علیرضا مختارپور دبیرکل و هوتن والی نژاد معاون اداری مالی نهاد روز گذشته ۱۸ آذرماه با حضور در مجلس شورای اسلامی با شمس الدین حسینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و رییس کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس شورای اسلامی دیدار و درباره بودجه سال ١٤٠٠ نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفتگو کردند.

شمس الدینی در این دیدار با تأکید بر اهمیت نقش و فعالیت کتابخانه‌ها، راهکارها و توصیه‌هایی برای پیگیری اصلاح بودجه نهاد ارائه کرد.

گفتنی است مسئولان نهاد طی ماه‌های گذشته در نشست‌های متعدد و جداگانه‌ای با اعضای کمیسیون‌های تخصصی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیگیر برخی اصلاحات در قانون نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و تأمین منابع پایدار به جز نیم درصد شهرداری‌ها در بودجه سال ۱۴۰۰ هستند که تاکنون قول‌های مساعدی در این خصوص از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی داده شده است. (اینجــــا را ببینید) 

نشست با فراکسیون روحانیت مجلس، حضور در کمیسیون فرهنگی مجلس، دیدار و گفت‌وگو با مجمع نمایندگان بسیاری از استان‌ها و نمایندگان مختلف مجلس شورای اسلامی بخشی از پیگیری‌های انجام شده در خصوص اصلاح قانون تأسیس و تأمین منابع پایدار بودجه‌ای برای نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است.