کد خبر: 42863
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 26 آذر 1399 - 20:03

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

برگزاری نشست مجازی با محوریت وحدت حوزه و دانشگاه

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم
به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه نشست مجازی با محوریت وحدت حوزه و دانشگاه برگزار می شود.
برگزاری نشست مجازی با محوریت وحدت حوزه و دانشگاه

به گزارش لیزنا، به مناسبت تکریم و بزرگداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه، نشستی مجازی به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم با همکاری دانشگاه قم و دانشگاه باقرالعلوم(ع) و با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین عسگر دیرباز، رئیس دانشگاه قم؛ و حجت‌الاسلام و المسلمین شمس‌الله مریجی، رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار می‌شود.

 سجاد عمرانی اظهار داشت: این نشست با هدف تکریم و بزرگداشت وحدت حوزه و دانشگاه و تبیین آن برگزار می‌شود.

وی افزود: وحدت حوزه و دانشگاه از برکات انقلاب اسلامی بوده و تکریم و تبیین بیشتر این روز برای نسل جوان بسیار حائز اهمیت است.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم بیان کرد: حوزه و دانشگاه به عنوان دو نماد و نهاد بزرگ فرهنگی کشور مکمل یکدیگر هستند و توازن اصولی جامعه نیازمند توجه توامان به هر دو آنهاست. وی هم‌افزایی و وحدت حوزه و دانشگاه را یکی از نسخه‌های ثمربخش مقابله با تهاجم فرهنگی دانست.

سجاد عمرانی در پایان گفت: این نشست مجازی به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم با همکاری دانشگاه قم و دانشگاه باقرالعلوم(ع) و با حضور روسای دو دانشگاه، 27 آذرماه ساعت 11 به صورت مجازی برگزار می‌شود.

گفتنی است علاقمندان برای شرکت می‌توانند از طریق نشانی  https://www.skyroom.online/ch/nahaad/qompl  در این نشست شرکت کنند.

 

برچسب ها :