کد خبر: 43074
تاریخ انتشار: شنبه, 27 دی 1399 - 07:09

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

برگزاری وبینار تخصصی بین‌المللی «یایلیق»

منبع : پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور
نشست تخصصی بین‌المللی «یایلیق» به منظور بررسی جایگاه عفاف و حجاب در شعر و ادبیات ایران، قفقاز و آناطولی، با حضور اندیشمندانی از ایران، آذربایجان و ترکیه به صورت مجازی و به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.
برگزاری وبینار تخصصی بین‌المللی «یایلیق»

به گزارش لیزنا، نشست تخصصی بین‌المللی «یایلیق» که به بررسی جایگاه عفاف و حجاب در  شعر و ادبیات ایران، قفقاز و آناطولی اختصاص دارد، از ساعت ۱۰ الی ۱۲ شنبه ۲۷ دی‌ماه سال‌جاری به میزبانی اردبیل و با مشارکت مهمانان ویژه و اندیشمندانی از ایران، آذربایجان و ترکیه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

در این نشست تخصصی، نورسته ابراهیم‌آوا رییس شورای زنان حزب اسلامی آذربایجان، زهرا جانکان کارشناس ارشد گویش‌ها و ادبیات ترکی معاصر، مهدی میرزا رسول‌زاده دبیر محفل ادبی شمس عطار اردبیلی، گولاره مونس عضو اتحادیه کانون نویسندگان جمهوری آذربایجان و میهن کریمی شاعر و مترجم زبان و ادبیات ترکی آذربایجانی به بررسی جایگاه عفاف و حجاب در  شعر و ادبیات خواهند پرداخت.

در این نشست همچنین آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و همچنین مهدی رمضانی، معاون توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی نهادکتابخانه‌های عمومی کشور نیز به عنوان میهمان ویژه در این وبینار مشارکت خواهند داشت.

گفتنی است این وبینار توسط محفل ادبی شمس عطار اردبیلی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل و با مشارکت دانشگاه محقق اردبیلی، حوزه هنری استان، بنیاد عفاف و حجاب و سایر ارگان‎های فرهنگی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان از طریق آدرس online.exir-ac.ir/ch/mahfel در این وبینار شرکت کنند.

برچسب ها :