کد خبر: 43213
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 15 بهمن 1399 - 15:52

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

به مناسبت بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفت:

برپایی نمایشگاه کتاب « فجر» در شهرستان اسلامشهر

منبع : روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اسلامشهر
همزمان با بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر، نمایشگاه کتاب « فجر» با بیش از 800 عنوان کتب به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر و با همکاری اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اسلامشهر، فرمانداری ، شهرداری و انتشارات پیام عدالت 13 بهمن ماه در اسلامشهر برپا شد.
برپایی نمایشگاه کتاب « فجر» در شهرستان اسلامشهر

به گزارش لیزنا ، این نمایشگاه به منظور گرامیداشت ایام ا.. دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی ، تبیین اهداف و آرمان‌های والای انقلاب و آشنا ساختن نسل جوان با این آرمان‌ها و ارزش‌ها و با حضور علیرضا جعفری معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، مجید جعفری رئیس اداره کتابخانه های عمومی اسلامشهر و  مجید صیدی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری گشایش یافت. 

در این نمایشگاه 800 عنوان کتاب با عناوین و موضوعات مختلف دینی، مذهبی و عرفانی، علوم قرآنی، دفاع مقدس، روانشناسی، کودک و نوجوان ، تاریخی و .. در معرض دید عموم علاقمندان قرار گرفت.

گفتنی است نمایشگاه فوق از 13 بهمن ماه  از ساعت 10  صبح الی 20 به نشانی: اسلامشهر، جنب شهرداری مرکزی دائر و با ارائه 20 الی 50 درصد تخفیف پذیرای حضور خریداران و بازدید کنندگان می باشد.