کد خبر: 43274
تاریخ انتشار: یکشنبه, 26 بهمن 1399 - 11:05

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

آیین افتتاح کتابخانه عمومی عمیدالملک کندری در خلیل آباد برگزار شد

منبع : اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی
در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، کتابخانه عمومی عمیدالملک کندری در شهر کندر شهرستان خلیل آباد با حضور نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی و مسئولین شهرستان افتتاح شد.
آیین افتتاح کتابخانه عمومی عمیدالملک کندری در خلیل آباد برگزار شد

به گزارش لیزنا،  همزمان با ایام الله دهه فجر و در ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی آیین افتتاح کتابخانه عمومی عمیدالملک کندری شهر کندر شهرستان خلیل آباد با حضور حجت الاسلام محمد جواد نیک بین، نماینده مردم کاشمر بردسکن و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی،حجت ‌الاسلام علی‌اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان خانواده شهدا و عموم مردم خلیل آباد برگزار شد.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشمر بردسکن و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی در ابتدای این مراسم ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و بیست و دوم بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامیداشت.

حجت الاسلام محمد جواد نیک بین گفت: سعادت و بهروزی انسانها در گرو کتاب‌هایی است که مطالعه می کند و این مولفه در کنار دوستان خوب، آینده ای همراه با سعادت و موفقیت را برای هر شخص به همراه می آورد.

 وی ادامه داد: مجموعه اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با افتتاح کتابخانه و برگزاری برنامه های فرهنگی با محوریت کتاب بهترین اتفاق ممکن را انجام می دهند و افتتاح کتابخانه عمومی شهر کندر نیز برای این شهر فرهنگی و ترشیز کهن  آینده ای بسیار خوب و همراه با آگاهی و دانایی را برای جوانان این منطقه رقم خواهد زد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی نیز در این جلسه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امسال برای اولین بار در تاریخ این منطقه در سالروز پیروزی انقلاب هدیه ای بسیار ارزشمند و فرهنگی به مردم شهر کندر تقدیم می شود.

حجت الاسلام علی اکبر سبزیان انقلاب اسلامی ایران را انقلابی مبتنی بر کتاب و آگاهی و دانایی عنوان کرد و ادامه داد: امیدواریم افتتاح این کتابخانه برای مردم این شهر کندر و ترشیز کهن همراه با برکت باشد و در آینده ای نزدیک شاهد افتخار آفرینی کسانی باشیم که از این کتابخانه آگاهی و دانش و علم آموزی را  آغاز کرده‌اند.

 شایان ذکر است کتابخانه عمومی عمیدالملک کندری شهر کندر در شهرستان خلیل آباد با زیر بنای ۲۹۷ متر مربع و با هزینه ای بالغ بر بر ۹ میلیارد ریال و تجهیزات کتابخوانی ورزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آغاز به کار کرد.