کد خبر: 43341
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 06 اسفند 1399 - 14:58

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

مسابقه کتابخوانی جان رسول به مناسبت میلاد امام علی(ع) برگزار می‌شود

منبع : پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور
اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم با همکاری بنیاد نخبگان استان قم به مناسبت میلاد امام علی(ع)، مسابقه جان رسول را با محوریت کتاب «فضائل و مناقب حضرت علی(ع) در کلام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای» برگزار می‌کند.
مسابقه کتابخوانی جان رسول به مناسبت میلاد امام علی(ع) برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا، مسابقه کتابخوانی جان رسول همزمان با میلاد مولی الموحدین امام علی(ع) با محوریت کتاب «فضائل و مناقب حضرت علی(ع) در کلام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای» به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم و با همکاری بنیاد نخبگان استان قم برگزار می‌شود.

مسابقه جان رسول یکم لغایت ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹، در بخش‌های نقاشی کودکان، شعر خوانی با موضوع امام علی(ع)، خلاصه کتاب، داستان کوتاه بر اساس بخشی از کتاب، معرفی و خوانش بخشی از کتاب و پرسش‌های چهار گزینه‌ای در رده‌های سنی کودک (تا ۱۲ سال)، نوجوانان (۱۲ تا ۱۸ سال) و بزرگسال به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد. برگزیدگان فروردین ۱۴۰۰ به قید قرعه معرفی شده و به آن ها هدایایی نفیس اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این مسابقه می‌توانند نسخه الکترونیکی این کتاب را از اینجا دریافت و تصاویر، فیلم‌ها و خلاصه کتاب خود را در پیام‌رسان بله یا ایتا به شماره ۰۹۳۳۵۴۲۶۵۰۱ ارسال کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در مسابقه، پرتال اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم به نشانی http://qom.iranpl.ir  در دسترس است.