کد خبر: 43574
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 26 فروردين 1400 - 10:32

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

نشست مجازی با محوریت کتاب «چگونه با مشکلات رفتاری کودکم برخورد کنم؟» برگزار می‌شود

منبع : روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قدس
نشست مجازی مطالعاتی-آموزشی با محوریت کتاب «چگونه با مشکلات رفتاری کودکم برخورد کنم؟» به میزبانی کتابخانه عمومی جواد الائمه(ع) شهرستان قدس برگزار می شود.
نشست مجازی با محوریت کتاب «چگونه با مشکلات رفتاری کودکم برخورد کنم؟» برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا، نشست مجازی مطالعاتی _آموزشی با محوریت کتاب «چگونه با مشکلات رفتاری کودکم برخورد کنم؟» با حضور نویسنده اثر محمدرضا دژکام و علاقمندان در فضای مجازی اسکای  رووم و به میزبانی کتابخانه عمومی جواد الائمه (ع)برگزار می شود.

کتاب « چگونه با مشکلات رفتاری کودکم برخورد کنم ؟» جدیدترین اثر محمدرضا دژکام و زهره موسوی است که پیرامون پاسخ روانشناسان به پرسش های رایج والدین درباره ی اختلال های رفتاری و روانی کودکان مانند پرخاشگری، گوشه گیری، دروغگویی اعتیاد به اینترنت و دیگر مسایل مربوط به حوزه کودک است.

محمدرضا دژکام روانشناس و مشاور و مولف و مترجم بیش از چهل کتاب در زمینه روانشناسی و مشاوره خانواده مانند مشاوره ازدواج، به سوی تعهد در زندگی زناشویی، مهارت‌های زندگی مشاور روان‌شناسی خانواده و....است.

علاقمندان می توانند برای حضور و شرکت در این کارگاه مجازی روز یکشنبه 29فروردین ماه ساعت11ازطریق لینک   https://www.skyroom.online/ch/tehranplir/qods به صورت مهمان وارد شوند.