کد خبر: 43688
تاریخ انتشار: شنبه, 18 ارديبهشت 1400 - 11:06

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

انتشار فراخوان اولین پروژه کاری در شبکه پژوهشگران و متخصصان نهاد کتابخانه های عمومی کشور

منبع : پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور
اولین پروژه کاری در شبکه پژوهشگران و متخصصان نهاد کتابخانه های عمومی کشور در ادامه برگزاری کارگاه طراحی خدمات ویژه هم‌وطنان افغانستانی منتشر شد.
انتشار فراخوان اولین پروژه کاری در شبکه پژوهشگران و متخصصان نهاد کتابخانه های عمومی کشور

به گزارش لیزنا، در ادامه برگزاری کارگاه طراحی خدمات ویژه هم‌وطنان افغانستانی در اسفندماه ۱۳۹۹، ۱۵ داستان برگزیده این کارگاه‌ها در سامانه شبکه پژوهشگران و متخصصان نهاد قرار داده شد و اعضای این شبکه تا پایان اردیبهشت ماه فرصت دارند برای این داستان‌ها شناسنامه خدمت تهیه و تدوین کنند.

در این فراخوان آمده است: «هرچند کاربرگ‌هایی برای تهیه شناسنامه خدمت موجود است اما از شما می‌خواهیم تا با توانایی‌خود کاربرگی نوآورانه برای شناسنامه خدمت طراحی و ایجاد کنید. حداقل‌های لازم برای کاربرگ خدمت: عنوان خدمت، علت خدمت، مخاطب خدمت، شرایط و ملزومات خدمت، شکل و قالب خدمت و فرآیند اجرای خدمت». بنابراین پژوهشگران و متخصصان باید با خلاقیت خود برای داستان‌ها شناسنامه خدمت تهیه کنند.

اعضای شبکه که درخواست دانش برای آن‌ها ارسال شده، می‌توانند برای یک داستان‌ شناسنامه خدمت متناظر تهیه کنند. اولویت انتخاب داستان با کسانی است که زودتر اعلام آمادگی کنند. لازم به ذکر است ارزیابی شناسنامه‌های خدمت توسط خود همکاران به صورت ناشناس انجام خواهد شد. به کسانی که شناسنامه خدمت آن ها بعد از فرایند ارزیابی، تایید شود بر اساس میزان کیفیت و نمره ارزیابی حداکثر ۲۵ امتیاز تعلق خواهد گرفت که براساس دستورالعمل شبکه پژوهشگران و متخصصان در قالب پاداش پرداخت خواهد شد.